Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam do kupienia 325TDS i trochę się waham, bo gość przyznał się, że gdy się silnik zagrzeje to gorzej pali. Słyszałem opinie, że wTDSach po około 200 tyś km uszkodzeniu ulegają między innymi pomy wtryskowe. Pytanie brzmi na ile jest to poważne uszkodzenie i jakie są tego koszty. Nie jest to najtansze auto ale bardzo ładne i mam "myślenice".

 

Wojtek

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Pompy te padają ale tak bardziej przy 300000km, wcześniej raczej nie chyba że paliwo nie takie, filty nie wymieniane, niewiem co jeszcze. Jak jest auto normalnie eksploatowane i zadbane to 300000 przejedzie.

 

Koszt nowej to zależy - pewnie jak kupisz to taką po regeneracji ale fabrycznej boscha. Mi udało sie w serwisie boscha wymienic na taką za 3400 zł - i według moich informacji to super cena. Wiem że w ASO taka pompa to koszt ok 4400 bez wymiany.

 

Krzysiek.

 

P.S. Jak auto jest w super stanie i nawet ta pompa niedomaga to możesz się wcześniej dogadac na wymianę tej pompy taniej w boschu, a gosciowi niezle zbić z ceny auta - policz co Ci się opłaca.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
posiadam 325 td (257 tys. km) 94r. jesli chodzi o pompę to nie mam jak narazie problemów 300 tyś. juz nie bawem-zobaczymy Ogólnie polecam osobiście ten typ autka. Co do kosztów wymiany to zgadzam się z Krzyskiem Orietoałem się w cenie to tak około 3500 zł po regeneracji boscha.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
A może jest tylko rozszczelniona ? Ja tak miałem w 525 TDS - koszt uszczelnienia razem z robotą to ok.1200 złotków.

 

To pewnie robiłeś to w ASO Bosch dlatego taka cena i dobra jakość. Generalnie u mnie od tego się zaczeły problemy z pompą, rozszczelniła mi się, pojechałem do polecanego "p.Kazia pompiarza" i wtopa. Wydałem wtedy coś ok.500zł.

 

Moja rada dla właścicieli tds-ów jest taka - nie dotykać pompy, nie pozwolić jej dotykać "Kaziowi", jeżdzić na ON, wymieniać częściej filtr paliwa, a jak coś się z nią stanie to jechac od razu do boscha - może wydać się drogo ale generalnie i tak wyjdzie się na swoje (bo auto będzie jezdzić i jest gwarancja na usługę).

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jak auto jest w super stanie i nawet ta pompa niedomaga to możesz się wcześniej dogadac na wymianę tej pompy taniej w boschu, a gosciowi niezle zbić z ceny auta - policz co Ci się opłaca.

 

Naprawdę tds-a warto kupić, ale dobrego tds-a, jak ogólnie samochód jest w b.dobrym stanie a niedomaga tylko ta pompa to zrób jak piszę wyżej.

 

Generalnie ciężko jest kupić dobre BMW a tds-a nie ma mowy. A to coś nie działa, a to klima nie nabita, a to tapicerka zniszczona, a coś tam, a zawieszenie, jak to wszystko w Twoim jest super, auto jest kompletne, nie bite i wszystko działa to moim zdaniem jak zbijesz za tą pompę to i tak się opłaci.

 

Ja jak bym chciał sprzedać swojego E34 kombi z 93r. to musiał bym za niego dostać na rękę 25000 PLN, i nie jest to żart bo auto jest w idealnym, wręcz perfekcyjnym stanie technicznym. Każdy wie ile kosztują naprawy i wymiany części jeżeli się to robi a nie tylko jeżdzi.

 

Krzysiek.

 

P.S. Zadzwoń do mnie jak chcesz to może jeszcze coś Ci podpowiem na co jeszcze popatrzeć - 0603-11-35-34.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.