Skocz do zawartości

problem z katalizatorem w e46 dieslu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy może mi ktos pomoc mam taki problem ze trzaska mi w katalizatorze ,wiem ze jest tam sonda czy moze sie uszkodzić przez to sonda ,nie wiem gdzie ona jest czy przed koatalizatorem czy za ,co mam teraz z tym zrobić.sprawdzalam na kanale czy to nie obejmy ale nie wszystko wskazuje na to że to w katalizatorze co moge zrobić z tym.mam te auto od niedawna ma przejechane 140 oookm ,i nie znam się na tym ,a mechanicy różnie mówia.pomóżcie.MOBILKA
Opublikowano
jeżeli w katalizatorze to słychać to rozsypała się ceramika = kat do wymiany , na pewno masz 2 sondy przed i za katalizatorem bo to już OBD II więc nowsze normy ale sam jestem ciekawy tematu jak co
Opublikowano
na razie przestało i nic nie słychac moze tylko jakis maly kawalek sie ukruszyl,jezdze dzisiaj dosyc duzo i nic nie slychac tylko ten jeden raz wczoraj.a czy z sonda nic sie nie dzieje kiedy ulega uszkodzeniu,moze to nie bedzie mialo na to wplywu.
Opublikowano
na razie przestało i nic nie słychac moze tylko jakis maly kawalek sie ukruszyl,jezdze dzisiaj dosyc duzo i nic nie slychac tylko ten jeden raz wczoraj.a czy z sonda nic sie nie dzieje kiedy ulega uszkodzeniu,moze to nie bedzie mialo na to wplywu.

Nie przejmuj się tym jak nic się nie dzieje , może jakaś blaszka , jesteś pewny ze to w kacie ?? sonda może podawać błędne dane ale ja bym się tym nie martwił bo jak sie szuka to się znajdzie zawsze coś

Opublikowano
koleżanko upewnij się że to w kacie.... Objawy stukania i dzwonienia z wydechu mogą wydobywać się z części rury na wysokości siedzenia kierowcy. Rura ta w tym miejscu jest spłaszczona i bardzo podatna na uszkodzenia mechaniczne spowodowane chociażby wibracjami silnika. Miałem tak już dwukrotnie, zawsze pęknięcia tworzyły się od tej gorzej dostępnej strony, czyli od góry. :)

Komu bimer dużo pali? :)

BMW BRUTUS to dopiero smok:

Opublikowano