Skocz do zawartości

525i Praca wycieraczek przedniej szyby.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Przeszukuję od kilku dni forum pod kątem mojego pytania lecz nic konkretnego nie znalazłem więc pytam:

 

Jak powinna wyglądać praca wycieraczek przedniej szyby a konkretnie chodzi o pracę normalną nie przerywaną, pytam dlatego że u mnie wygląda to w sposób następujący:

Poz 0 to normalna pozycja w górę to 1,2,3

Dźwignia w poz 0 - wiadomo nie pracują

Dźwignia w poz 1 praca przerywana ( można regulować zgodnie z instrukcją)

Dźwignia w poz 2 - praca przerywana

Dźwignia w poz 3 - praca szybka ciągła

 

pytanie dotyczy poz 2 według instrukcji powinno być praca ciągła wolno czyli normalnie podczas jazdy a na postoju przerywana a ja mam tylko przerywana więc co trzeba zrobić , gdzie szukać usterki.

Czujnika deszczu nie posiadam a auto to touring z 96 roku.

 

Pozdrawiam Marcin

Opublikowano
Nie masz nigdzie usterki na pozycji 2 jak auto stoi też bedzie opcja przerywana a jak ruszysz to powinno sie załączyć ciągłe wolne.A jeśli jest inaczej to pewnie moduł siedzi
BMW M-Power
Opublikowano

Dzięki za szybką reakcję :-)

Właśnie chodzi o to, że jak jadę to nie ma żadnej zmiany jest praca przerywana jak na postoju, a jeśli moduł to gdzie on się znajduje ew. numer części jeśli zbyt dużo nie wymagam :-).

 

 

PZDR Marcin

Opublikowano

Takie pytanie z tym związane - nie masz problemów z prędkościomierzem?

 

pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Pytałem o prędkościomierz dla wyeliminowania problemu z czujnikiem prędkości przy moście. Czasem trzeba go odświeżyć, gdy przestanie kontaktować, bo w ślad za kłopotami ze wskazaniem prędkości idzie zaburzenie pracy wycieraczek w pozycji, która zatrzymuje wycieraczki na postoju. Ale tym najwyraźniej nie musisz się przejmować.

 

Wygląda w takim razie na jakąś przeszkodę w przełączeniu z pozycji przerywanej. Nie wiem, czy problem może tkwić w samym przełączniku, czy gdzieś dalej.

To rzadka sprawa... nie pamiętam na forum opisania takiego kłopotu - ale może jeszcze znajdzie się ktoś, kto musiał to pokonać.

 

pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Rozumiem to logiczne.

Przełączniki wymieniłem na inny - używany wprawdzie ale wymontowany z auta gdzie to działało prawidłowo i jest bez zmian.

Opublikowano

hmm... to w takim razie może to będzie coś z przekaźnikiem wycieraczki (znajduje się w skrzynce pod tylnym siedziskiem)

 

w przypadku wersji "zubożonej' przekaźnik oznaczony jest symbolem A40

natomiast w "bogatej" wersji wyposażenia to K11

 

Popatrz, który z nich znajdziesz (i jeżeli masz możliwość, to również sprawdź to na podstawie pewnych przekaźników)

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.