Skocz do zawartości

Czujnik cisnienia paliwa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Chcialbym potwierdzic moja teorie. Dzisiaj po zmianie filtra paliwa auto nie wkreca sie na obroty, staje na ~2,2 k rpm.

Odlaczenie czujnika paliwa z filtra http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP91&mospid=47671&btnr=13_0859&hg=13&fg=10 pozycja nr.: 3 skutkuje przywruceniem normalnej pracy. Zato czasem potrafi kilka razy wiecej zakrecic. Czesc znalazlem, zamiennik ~200zl.

 

Chcialbym jednak potwierdzic ta wersje bo z racji tego, ze jest to czesc elektryczna po zalozeniu nie bede mial mozliwosci zwrotu.

 

Czy ktos mial podobne problemy?

 

Prosze o szybkie podpowiedzi mam czas do jutra rana/popoludnia.

Opublikowano

Jako, ze sprawa mi sie przeciaga odkopuje temat. Czy ktos ze starych wyjadaczy mial podobny problem?

 

W warsztacie ogladalem nowy czujnik, niestety zgrzany na cieplo w folie. :duh: Nie zaryzykowalem jeszcze, odpakowania go.

 

Moze jakies sugestie?

Opublikowano
kolego a czy nie założyłeś filtra odwrotnie takie żeczy się zdarzają i takie są objawy

 

o przepraszam nie zauważyłem że to disel

siemasz..mi padła pompa paliwa ta pod siedzeniem kierowcy..objawy te same silnik nie wkreca sie na obroty,po odpieciu czujnika od filtra paliwa wkreca sie tak jakby usterki wogóle nie było. Najprosciej bedzie kolego jak wepniesz sie w komputer i sprawdzisz jakie ciśnienia podaje pompa..jezeli bedą w porządku to celuj w ten czujnik ja mimo wszystko z własnego doświadczenia obstawiał bym pompe ale życze ci ''tańszego'' rozwiązania pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.