Skocz do zawartości

Problem ze stacyjka w e36 1997


praxxxaE36

Rekomendowane odpowiedzi

:mad2: Kiedy sie zatrzymałem i wyjąłem kluczyk to samochód się nie wyłączył w ogóle. Musiałem spowodować zęby zgasł puszczając sprzęgło. Ale mimo ze wyłąnczylem silnik elektryka sie nie wyłanczyla. Najgorsze jest to ze nie mogę go teraz zapalić. POMOCY!!!! :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi jakies 2 mies temu stacyjka umarła na zapłonie ale w zadną strone ani rusz...pofatyguj sie do jakiegos klucznika i on Ci podpowie co robić. Jezeli wkladka jest padnieta to nie jest to tania usluga (w wykonaniu klucznika). ja kupiłem nowa wkładkę z ASO (10 dni czekałem) a starą wymontowalem kantówką....brutalne ale pomogło.

koszt 160zł, zamiast 700zl w wykonaniu klucznika

 

poza tym, temat byl juz poruszany kilka razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel mial podobny przypadek. Sprobuj delikatnie nie nerwowo poruszac kluczykiem w stacyjce w dwie strony. Sprobuj tez nie wkladac kluczyka do samego konca (zostaw ta 1mm luzu) i wtedy sprobuj poruszac. Tak czy siak chyba czeka Cie wymiana stacyjki. Widze ze piszesz z UK wiec szczerze wspolczuje kosztow, chyba ze umiesz to zrobic sam. Zanim oddasz do angielskiego "specjalisty" dobrze sie zastanow bo potrafia sp... kazda robote, to tak ku przestrodze.
O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli bedziesz chcial zamowic wkladke stacyjki to czeka Cie wizyta w ASO z wszystkimi dokumentami (dowod rej i paszport), jezeli jestes wspolwlascicielem auta to sam nie zamowisz. jezeli planujesz jechac do pl za jakis czas na dluzej niz 10 dni to warto poczekac- możesz zrobis stacyjke na krótko a klucz przypiąć do obręczy immobilaizera....ale to takie dziadowskie oszczedności bo jeszcze Ci jakiś Nigga pociagnie twoją beti :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem tak: miałem kiedyś to samo uczucie wyjmujac kluczyk i słysząc silnik który chodzi!!!:)czytałem dużo i nic nie znalazłem więc sie wkurzyłem i rozebrałem to doszczętnie na czynniki pierwsze!i okazało się że nic nie jest zepsute tylko blokada kierownicy całą sprawe psuła bo nie miała już smaru i się zacinała!!!rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem i złożyłem!śmiga już pół roku i wszystko jest oki:)u ciebie może jest to samo a może ułamany bolec od kluczyka!!!dodam że bez przecinaka i młotka się nie obejsdzie:)
(OO( )( )OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja dodam swoje 2 grosiki...

2 dni temu 30 km od domu na stacji benzynowej p zatankowaniu wkładam kluczyk przekrecam i... kaputen :( zostało za zapłonie, kontrolki sie swieca, kiera zablokowana, nic sie nie dało zrobic. Nie było zadniej reaqkcji przy kreceniu kluczykiem, i co tu robic??? :doh: Dzwonie po jednego mechanika przyjechał ale bez sukcesu... Musiałem wzywac speca od zamkow samochodowych.

>100 za przyjazd na miejsce i uruchomienie auta

>150 za dalsza naprawe w jego warsztacie

>Na flaszeczke za fatyge dla 1 mechanika

>3 godziny stracone (w tym 1 godz jego napraw)

Okazało sie ze stacyjka sie złamała w srodku podobno sie zdarza bez przyczyny- niefart!!! :mad2:

Jezeli kupisz inna stacujke dolicz sobie jeszcze przerobiebie jej pod stary kluczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.