Skocz do zawartości

SWAP M52B28 w 318Ti


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Silnik przeżucony większość rzeczy spasowanych, nie mogę znaleźć podłączeń dla 2 przewodów idących z wiązki silnika, domyślam się że to plus od aku lub masa. Wiązka od anglika więc przełożyłem kable od kompa na stronę pasażera. W załączonych zdjęciach zaznaczyłem o które przewody chodzi. Ten od strony kompa wyhodzi z wiązki komputera. ten drugi wychodzi z wiązką do rozrusznika, jest po prawej ale to angielska wiązka więc może powinien być od strony aku (kolor czerwony wskazuje na + ?). Proszę jakiegoś użtkownika 328 lub znawce tematu o pomoc.

 

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//resolve.pl/pub/komp.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//resolve.pl/pub/bezp.jpg

Opublikowano (edytowane)

Dla przyszłych pokoleń

 

1szy przewód to masa.

2gi przewód to plus na skrzynke bezpieczników (po zdjęciu pokrywy widać pojedyńczą śrube koło przekaźników-tam należy przykręcić)

Edytowane przez labiel
Opublikowano
Nie no chciałbym V8 i tyle litrów, robie też compacta tylko, że R6 na siliku M52B28 2,8 L 200km, będzie niezły stosunek mocy do wagi i sporo niutonów przy jednoczesnym "rozsądnym" spalniu ;) Silnik już kręci, ale jeszcze pompa paliwowa nie działa :/ Sprawdzam właśnie czy to nie różnice w budowie wiązki silnika, czegoś nie podpiełem, albo zbieg okoliczności i moja padła (jeszcze na 1,8 zaczynała głośno pracować). Jakaś cenna uwaga od forumowiczów byłaby niezastąpiona. W razie pytań służę pomocą przy podobnym projekcie. Przy okazji zmieniam kolor na Carbon schwartz :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.