Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Może ktoś mi coś doradzi.ostatnio mniej jeżdze swoją bejcą i odpalam ją co jakies 3-4 dni.po odpaleniu silnika cale auto wpada w wibracje(kiera,lewarek skrzyni biegów) są odczuwalne głównie na postoju.obroty silnika spadają do 600 - 800 obrotów i nawet jak sie rozgrzeje to tak nisko zostają.po przejechaniu paru kilometrów wibracje ustają ale obroty bez zmian na nisko ale bez falowqania.cos jakby chodziła nie na wszystkich garkach.co może byc tego przyczyną?

pzdr

Przyjemność nie jest prostą linią
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Zaraz ci się dostanie za tytułowanie wątku.

 

A co do tych objawów, to sprawdź świece, przewody wysokiego napiecia i cewke.

 

Pozdro

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Sorki... myslałem że są przewody, jak to w benzynkach. :oops:

Chodziło mi o dopływ prądu do świec.

003.jpg
Opublikowano
.obroty silnika spadają do 600 - 800 obrotów i nawet jak sie rozgrzeje to tak nisko zostają.po przejechaniu paru kilometrów wibracje ustają ale obroty bez zmian na nisko......

 

Hmm sorry kolego a jakie ty chciałeś miec wolne obroty w 6 cylindrowym silniku - 1500obr/min czy 3000obr/min??

 

U mnie w E46 obroty ustalają się na około 650 obr/min i niczym nie trzęsie.

 

Co do trzęsienia sprawdź mocowanie silnika (tzw łapy). Gdy są naderwane to silnik wpada w wibracie i kołysze całym samochodem.

 

Pzdr,

Opublikowano
mnie podczas postoju trzepało autkiem, tzn wibracje przenosily sie na karoserie, okazalo sie ze mam do wymiany poduszke pod silnikiem.... dalem cos ok 200zł chyba czy tam powyzej, nie pamietam kupowalem pol roku temu
Opublikowano
co do świec to od nich zacząłem i wymieniłem na nowe.fajki tez wyglądają bez zarzutu.problem nie zniknął i pojawia sie dalej.co do obrotów to zawsze u mnie trzymaly na 1 tysiącu.mozliwe ,że sa za wysokie ale w swojej poprzedniej e34 m 30 tez byly na takiej samej wartości.czy można jakos sprawdzić stan poduszki pod silnikiem i tych łap mocujących silnik bez wizyty u mechanika?
Przyjemność nie jest prostą linią
Opublikowano
a nie wydaje ci sie ze obr ok 1000 to troszke za duzo??? jak jest zimny, na ssaniu to rozumiem ze jest 1000 ale jak silnik jest cieply to 700 to chyba max powinno byc

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
co do obrotów to zawsze u mnie trzymaly na 1 tysiącu.mozliwe ,że sa za wysokie ale w swojej poprzedniej e34 m 30 tez byly na takiej samej wartości.

 

Za dużo o około 300.

 

czy można jakos sprawdzić stan poduszki pod silnikiem i tych łap mocujących silnik bez wizyty u mechanika?

 

Hmmm możesz spróbować ale będzie to bardzo trudne - gdyż ciężko jest dostrzec urwaną gumę na poduszkach.

Wątpię aby udało ci się pobujać silnikiem - więc spróbuj na odpalonym silniku popatrzeć na zawieszenie silnika i zobaczyć czy poduszki tłumią drgania czy tez przenoszą je na karoserię.

 

A cewki sprawdzałeś??? Może któraś z cewek jest padnięta i brak jest dobrej iskry.

 

pzdr,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.