Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według mnie to co pisze na tej aukcji można włozyc pomiędzy bajki, zarówno w Vmax (powinien podać 190kM, a nie 200, zakłądając ze silnik jest w dobrym stanie, bo jeśli nie to mozna liczyc od razu 160-170), bo 270 to jakas abstrakcja przy tej mocy i aerodynamice, oraz przyspieszenie 5.6sek, jak udaje mu sie schodzic ponieżej 6.6 sek to jest dobry gość!

Według mnie najlepszy motor do 2.5 (ale mowie o M20) to 3.91, miałem 3.64, za długi, mam 4.27 stanowczo za krotki, nastepny bedize właśnie 3.91 w dużej głowie, jak starczy funduszy to ze szperą!

Opublikowano
No gość w aukcji trochę chyba popłynał - wiadomo, że jak przełożenia będą krótkie, to auto lepiej będzie przyspieszać, ale: 1. łatwiej będzie tracić trakcję, 2. te 100 km/h będzie osiągać na 3 biegu, czyli straci się jeszcze ułamki sekund na zmianę z 2 na 3.
Opublikowano

Co do 4.27 to po prostu nie da sie tym dobrze jeździć z tym silnikiem, coprawda kapitalnie wkreca sie na obroty na kazdym biegu, ale na tym przełozeniu 5 bieg jest długosci 4 przy 3.64, przez co V max to niecąłe 200km/h, a jazda trasami szybkiego ruchu to srednia przyjemnosć, dobrze,ze nie zakupiłem 4.46, bo za dobra kase była ze szpera:)

Dodam ,ze spalanie wzrosło conajmniej o 1-1.5litra, tyle, ze przy 160 jadac na 5 potrafi jeszcze wciskac w fotel, ale subiektywnie lepiej zbierał sie na 3.64(ze startu lepiej gniotło w fotelik), ale czas gorszy!

Opublikowano
No właśnie nie zależy mi na Vmax. Może być nawet w granicach 170km/h. Chciałbym zbudować coś do zabawy. Zależy mi na tym, żeby przyspieszenie i elastyczność była lepsza. O ile epszego czasu można się spodziewać przy przełożeniu 4.27? 0,5sek? 1sek?
Opublikowano
Nigdy nie mierzyłem parametrów, ale przed zmianą moje e30 szło troszke słabiej niż e34 z silnikiem 192 konnym (m50b25), natomiast po zmianie radzi sobie bez wiekszych problemów z e36 z tym motorem, a nawet na 400metrach z kolegi e30 po swapie na m50 (ale dochodzi to tego chip od Bagora)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.