Skocz do zawartości

Problem z zamykaniem, otwieraniem....


amigo-s

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z centralnym zamkiem...

 

Otwiera się powiedzmy, że normalnie, tzn czasem nie wyskoczy rygiel od drzwi kierowcy... (nie wiem czy to tak się nazywa, ale pewnie wiecie o co chodzi), a zamykać w ogóle się nie chce (żadne drzwi, po prostu zero reakcji po przekręceniu kluczyka)

 

I jeszcze chciałem zapytać gdzie można dorobić do tego klucz, bo jest zepsuty w nim pilot, a chciałbym, żeby wszystko z pilota działało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do samego rygla - obstawiam na mechanikę, czyli rozbierz boczek (tapicerkę) z tych drzwi przy których jest problem (do wyboru kierowca lub pasażer) i przyjrzyj się mechanizmowy (tej takiej "pompce") zamka centralnego.

 

Tak może się dziać jeśli ów mechanizm jest krzywo zamontowany - zwisa bezwładnie lub jest zbyt daleko odsunięty od właściwej pozycji.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A jak z tym kluczykiem? Mogę kupić gdzieś sam pilot i sam go dostroić do alarmu?

 

W sumie nawet nie wiem czy ten alarm jest bo dopiero niedawno ją kupiłem, a właśnie ten pilot w kluczyku jest zepsuty...:/

Ale czujniki jakieś są z BOSCH'a, chyba to właśnie z alarmu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy próbowałem uruchomić alarm fabryczny u siebie wszelkie info jakie uzyskałem to,to,że :

-nieopłacalne

-bezsens ze względu na wiek auta/alarmu

 

każdy 1 polecił założyć nowy alarm,niekoniecznie full wypas,nawet z mniejszą ilością bajerów,lecz założony z głową :!:

,a nie na "akord"

-użyłbym innego słowa/lub kropeczek ale znów mi ostrzeżenie dowalą :mrgreen:

 

zakładając,że masz fabryczny,tak czy inaczej pewnie wizyta w serwisie od alarmów się zanosi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz uszkodzony pilot w kluczyku to raczej pozostaje Ci tylko wymiana kluczyka. Możesz go dorobić tylko w ASO a koszt to koło 630 zł. Jeśli chodzi o zaprogramowanie innego pilota pod sterownik ( fabryczny ) zamka również chyba odpada bo z tego co wiem tam jest jakiś zmienny kod i nawet na wymianę baterii masz określony czas bo inaczej wszystko sie rozprogramuje. Co do alarmu to niestety nikt sie nie chce tego podjąć. Żaden z punktów zajmujący sie alarmami nie podjął się usprawnienia alarmu fabrycznego. Jedyne wyjście to chyba zainstalowanie odrębnego alarmu z innym pilotem oraz sterownikiem i podpięcie go pod siłowniki zamków. Wtedy wszystko będzie działać na pilocie od nowego alarmu a pilot w kluczyku stanie się zbędny

 

Z góry przepraszam jeśli coś się nie zgadza, to takie moje luźne dywagacje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.