Skocz do zawartości

Problem z zamykaniem, otwieraniem....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z centralnym zamkiem...

 

Otwiera się powiedzmy, że normalnie, tzn czasem nie wyskoczy rygiel od drzwi kierowcy... (nie wiem czy to tak się nazywa, ale pewnie wiecie o co chodzi), a zamykać w ogóle się nie chce (żadne drzwi, po prostu zero reakcji po przekręceniu kluczyka)

 

I jeszcze chciałem zapytać gdzie można dorobić do tego klucz, bo jest zepsuty w nim pilot, a chciałbym, żeby wszystko z pilota działało...

Opublikowano

Co do samego rygla - obstawiam na mechanikę, czyli rozbierz boczek (tapicerkę) z tych drzwi przy których jest problem (do wyboru kierowca lub pasażer) i przyjrzyj się mechanizmowy (tej takiej "pompce") zamka centralnego.

 

Tak może się dziać jeśli ów mechanizm jest krzywo zamontowany - zwisa bezwładnie lub jest zbyt daleko odsunięty od właściwej pozycji.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A jak z tym kluczykiem? Mogę kupić gdzieś sam pilot i sam go dostroić do alarmu?

 

W sumie nawet nie wiem czy ten alarm jest bo dopiero niedawno ją kupiłem, a właśnie ten pilot w kluczyku jest zepsuty...:/

Ale czujniki jakieś są z BOSCH'a, chyba to właśnie z alarmu...

Opublikowano

gdy próbowałem uruchomić alarm fabryczny u siebie wszelkie info jakie uzyskałem to,to,że :

-nieopłacalne

-bezsens ze względu na wiek auta/alarmu

 

każdy 1 polecił założyć nowy alarm,niekoniecznie full wypas,nawet z mniejszą ilością bajerów,lecz założony z głową :!:

,a nie na "akord"

-użyłbym innego słowa/lub kropeczek ale znów mi ostrzeżenie dowalą :mrgreen:

 

zakładając,że masz fabryczny,tak czy inaczej pewnie wizyta w serwisie od alarmów się zanosi...

Opublikowano

Już mi tak bardzo nie chodzi o alarm tylko o to, że mam problem z zamykaniem i otwieraniem z kluczyka...

 

Poza tym zawsze to lepiej otwierać samochód z pilota niż wkładając kluczyk do zamku...

 

Wiec chodzi w sumie tylko o centralny na pilot...

Opublikowano

Jeśli masz uszkodzony pilot w kluczyku to raczej pozostaje Ci tylko wymiana kluczyka. Możesz go dorobić tylko w ASO a koszt to koło 630 zł. Jeśli chodzi o zaprogramowanie innego pilota pod sterownik ( fabryczny ) zamka również chyba odpada bo z tego co wiem tam jest jakiś zmienny kod i nawet na wymianę baterii masz określony czas bo inaczej wszystko sie rozprogramuje. Co do alarmu to niestety nikt sie nie chce tego podjąć. Żaden z punktów zajmujący sie alarmami nie podjął się usprawnienia alarmu fabrycznego. Jedyne wyjście to chyba zainstalowanie odrębnego alarmu z innym pilotem oraz sterownikiem i podpięcie go pod siłowniki zamków. Wtedy wszystko będzie działać na pilocie od nowego alarmu a pilot w kluczyku stanie się zbędny

 

Z góry przepraszam jeśli coś się nie zgadza, to takie moje luźne dywagacje..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.