Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
moje e 28 silnik 2.0 ma prawidlowe cisnienienie sprezania, wymienione przewody WN, swiece, kopulke, ale jakby sie dlawil na wysokich obrotach, szczegolnie dziwnie jakos na 3 biegu, wydaje mi sie ze to dlawienie jest nieregularne tzn raz jest raz go nie ma, jezdze nim na gazie lecz na bezynie jest to samo, nie mam juz pomyslow, kurde- silnik zdrowy a mul, o co chodzi??? juz nawet zaczalem sie zastanawiac czy komputer jest aby napewno od tego modelu - czy nie daje za malych dawek paliwa??
Opublikowano

przyczynu mogą być różne podaje poniżej :

 

Silnik dławi się przy zwiększaniu obrotów

 

nieprawidłowe ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku paliwa

 

zatkany filtr paliwa.

 

awaria w układzie wtryskowym

 

 

 

Brak mocy lub niskie ciśnienie sprężania

 

wypalone zawory.

 

zawory nie chcą się otwierać lub zamykać.

 

słabe lub pęknięte sprężyny zaworów.

 

zużyte prowadnice lub trzonki zaworów.

 

zużyte tłoki i pierścienie.

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Napisz dokładnie o jaki motor chodzi, jaki rok, w/g mnie przyczyną może być zużyty mechanizm odśrodkowego wyprzedzenia kąta zapłonu, w aparacie zapłonowym, np. sprężyny na ciężarkach. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.