Skocz do zawartości

e38-czy akumulator moze byc powodem ciezkiego odpalania?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie zdazylem zmierzyc bo juz kilka dni stoje w jednym miejscu. Ale jakby byl czujnik to by pokazalo raczej choc szlag wie. Dzis zamowilem elektryka samochodowego,przyjedzie wieczorem i zobaczymy co wymodzi.
Opublikowano

Wiem że Twój silnik technologicznie jest lata świetlne od mojego. U mnie na kompie też nie wyszło, że czujnik jest uszkodzony, a jednak to on dawał ciała. Tym trudniej było to zlokalizować, że w ciągu tygodnia wykończyło dwa czujniki. Pierwszy umarł najprawdopodobniej ze starości, drugi z powodu nie odpowiedniego montażu. Meches kazał podmienić czujnik i jak ręką odjął. Powiem jeszcze tylko tyle, że przy pierwszym był problem z odpalaniem, coraz dłuższe kręcenie, aż w końcu umarł całkowicie. Z drugim problem osiągnięciu wysokich/maksymalnym obrotów silnika przez jego przerywanie.

 

Nie znaczy, że u Ciebie jest tak samo.

 

Jak się tak kiedyś zastanawialiśmy z Banolem to jeszcze chyba nikomu kogo znamy, a ma BMW żeby komp pokazał mu co jest zepsute i faktycznie tak było. Przeważnie wykazuje brak usterek.

Opublikowano
a wiesz ze moze i racja bo czasem zauwazylem ze jak dalem w pedal to potrafila przerwac na sekundem ale czesto sie to nie zdazalo. A z drugiej strony gdzie jest prad na pompie? Przyjedzie elektryk to posprawdzamy jeszcze raz wszystko
Opublikowano
w sumie iskre to sprawdzalem kiedys jeszcze jak odpalala z trudem ale nie sprawdzilem jej jak juz mi stanela. Dzis sprawdze i jesli jej nie bedzie to znaczy ze czujnik walu?
Opublikowano

Wg ETK tam są dwa czujniki, które mogą mieć wpływ na to, sprawdził bym oba:

 

Pozycja 1: Czujnik położenia wału.

Pozycja 3: Czujnik impulsów/układu zapłonowego/Halla

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img401.imageshack.us/img401/1442/mtywodi0x3afe2.png

 

http://bmwfans.info/original/E38/Lim/730i-M60/ECE/L/M/1995/01/mg-12/ill-12_0579/

 

Poz.1 Rezystancja ok. 550 Ohm

Poz.3 Rezystancja ok. 1400 Ohm

 

Ten drugi czujnik, nie wiem jaki będzie efekt jego nie sprawności. Proforma sprawdził bym oba.

Opublikowano

czujnik polozenia walu to chyba jedyny czujnik bez ktorego silnik nie moze chodzic - jest nawazniejszy - w m60 takze - pinczer dobrze mówi - sprawdz - to nic nie kosztuje - wez miernik ustaw na opornosc , wepnij we wtyczke i tyle...

 

 

jednak nie ma on wplywy na pompe paliwa - po wlaczeniu zaplonu pompa nabija cisnienie , a silnik przeciez stoi - wiec tak czy siak powinna zrobic cisnienie ... musisz posprawdzac wszystkie obwodu - zasilanie przekaznika , ssprawdzic czy dochodzi proad do niego , czy wychodzi itp ...

Opublikowano
padniety czujnik polozenia walu. Byl gosc i sprawdzil- opornosc zero. Gosc mowi ze przez to moze pompa nie miec zasilania bo wszystko idzie przez komputer glowny a ile w tym prady to niewiem. Jak zaloze drugi to sie dowiem
Opublikowano
Hehe a jak Ci to powiedziałem to się ze złościłeś. Nie ma to ja słowo fachowca, nie do podważenia :D Nie wiem jak w M60 ale w M30 pompa na padniętym czujniku nie będzie pracować.
Opublikowano
wcale sie nie zloscilem. Ogolnie nerwy mna targaja od ponad miesiaca i mam nadzieje ze wkoncu doszedlem do zakonczenia problemow z odpalaniem. O 15 odbieram czyjnik i pomalu uruchamiam auto. Pozdrawiam wszystkich ktorzy zaangazowali sie w rozwiazywanie mojego problemu. Panowie bmw sie nie psuje i nalezy o tym pamietac hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.