Skocz do zawartości

abs dziwny problem po raz XX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM to moj pierwszy post na forum wiec prosze o wyrozumialosc, a wiec tak:

abs czterokanałowy na kompie pokazuje blad czujnika prawy przód,po przekreceniu stacyjki kontrolka abs zapala sie i gasnie-czyli na razie wszystko jest ok do puki nie rusze z miejsca, jak tylko wystartuje abs przestaje dzialac-zapala sie kontrolka.troche sie z tym bawilem podczas jazdy z podpietym komputerem diagnostycznym sa podane predkosci z trzech kół oprócz wczesniej wspomnianego prawego przodu.zamienilem miejscami czujniki przednie tzn z lewej na prawa i odwrotnie i problem jest dalej z prawym przodem co moglo sie popsuc na piascie-bo chyba innej pocji nie ma- pierscien abs? prosze o porady

DZIEKI POZDRAWIAM

Opublikowano
sprawdz szczeline pomiedzy czujnikiem a pierscieniem dokladnej wartosci nie znam ale najczesciej powinna byc minimalna nie wiecej jak 1mm jak jest wiecej to w momecie ruszenia z miejsca wskoczy ci blad... sprawdz tez stan pierscienia i instalacji elektrycznej... pozdrawiam...
Opublikowano
Często jest tak,że abs głupieje, jeśli są różne profile opon. Wtedy koło inaczej się obraca, tzn z inną prędkością.Była u nas ostatnio w zakładzie ASTRA G z przodu miała opony oryginalne, natomiast z tyłu o profilu 80, wymiarów pełnych nie pamiętam. Klient jak przekroczył 40km/h to właśnie abs dostawał błedu.
Opublikowano
wiec tak panowie opony mam takie same na wszystkich kolach to odpada a z reszta jak juz pisalem na kompie diagnostycznym podane sa predkosci z trzech kół i są do siebie bardzo podobne , co do elektryki hmmmm tez raczej jest ok bo po przekreceniu na zaplon kontrolka gasnie i nie pali sie do puki nie rusze, robilem próbe i wyjmowalem wtyczke od czujnika i wtedy kontrolka zapala sie od razu i nie gasnie wiec czujnik zamyka obwód jeżeli jest podpiety a co za tym idzie wiązka do sterownika też jest sprawna-chyba:> najbardziej prawdopodobna opcja to wlasnie ten odstep czujnika od pierscienia ale jak to sprawdzic-trzeba zdejmowac piaste?jeżeli tak to jak to zrobić???? bo po zdjeciu samej tarczy nie wiele widać.potrzebny jest jakis sciągacz żeby zdjąć lożyska??-pomocy:>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.