Skocz do zawartości

540iA - Zawiachy - V8 - M pakiet a "gleba"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Pytanie dotyczy zawieszen w E34 540iA.

 

Jak to jest z tymi V8/B40?

 

Czy V8 ma ZAWSZE M-pakiet, czy moze bywa z roznymi wersjami zawieszen?

 

Po "rozkodowaniu" mojego VINu dowiedzialem sie ze mam taka opcje:

704 M SPORT SUSPENSION

 

Czy jest to jakas inna zawiecha czy taka jak w KAZDEJ 540iA E34?

 

Pytania dotycza moich planow na "zglebowanie" auta.

 

Jakie sprezyny, jakie amory beda do tych celow pasowac i jakoch mam szukac?

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano

Witam

 

Masz zawieszenie sportowe M, nie wiem ile jest u Ciebie nizej niz seria ale u mnie oznacza to, ze auto siedzi nizej o 15mm od serii no i jest sztywniejsze. Zawieszenie sportowe M to opcja za doplata i pewnie tak bylo i kiedys.

 

Co do posadzenia auta ,,na glebie,,- to jazda po polskich ,,drogach-poligonach,, to jest masakra :!: po prostu nie ma opcji, zeby jezdzic szybko na takim zawiasie, a w trasie w koleinach to juz HOHOHO- zimny pot na czole i rece mokre, ze pasazer musi recznikiem wycierac :wink: Odradzam- pozostan przy obecnym zawieszeniu M- kompromis pomiedzy komfortem, wygladem a uzytecznoscia na codzien- opisuje wlasne doswiadczenia z jazda ,,na glebie,, zawias mialem KW no i amorek sie rozp... takze szczerze odradzam, jezeli auto jest uzytkowane na codzien i w dodatku np. przez zone.

 

pzdr

Opublikowano
Tez miałem e34 z M-zawiasem i faktycznie jest niższe i sporo twardsze. A co do obniżania to można oczywiście tylko trzeba się liczyc z tym ze autko stanie sie dużo wolniejsze (na kiepskich drogach).

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano

Skutki "glebowania" znam.

 

Przyznac sie musze, ze na codzien kieruje autem tylko ja... i po dobrych drogach, jako ze mieszkam w Holandii (swoja droga lepsze niz niemieckie)

 

Faktem jest, ze nie mam zamaru siedziec tu zawsze, wiec sprawa warta jest przemyslenia.

 

Pytalem dlatego iz wiem ze V8/540 ma od razu z fabryki ZAWSZE pakiet ospojlerowania inny lecz podobny do M-technik. Zastanawialo mnie wiec rowniez i zawieszenie.

 

Pytam glownie wlasnie o to:

- Czy ta opcja M-Sport suspension u mnie to cos innego niz standard 540i czy tez bylo takie w kazdej "czterolitrowce"?

 

- Jesli juz bede sie rozgladal za czesciami - nie ukrywam ze najprawdopodobniej nie kupie calego zestawu sprezyn i amorow na raz - dlatego wiec pytam rowniez

"O zawieszenie do jakiego auta mam pytac?" w sensie:

- do E34 540iA

- do E34 540iA M-Technik

- do E34 540iA M-Pakiet

- do E34 540iA M-Sport

Ktore z tych opcji tak naprawde istnieja i czy w ogole sa pomiedzy nimi jakies roznice?

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano

Zawieszenie z techniką M jeśli chcesz pozostawić oryginał. Wahacze itd są takie same jak w zwykłym. Różni się tylko: amorami, sprężynami, stabilizatorami.

 

Skoro chcesz wymienić amortyzatory ze sprężynami możesz założyć co chcesz. Serie albo hardcore w zależności jakie chcesz mieć obniżenie. W zależności od efektu jaki chcesz uzyskać, musisz zastosować odpowiednie sprężyny, a do nich dobrać odpowiednie amortyzatory.

 

To że zawieszenie jest w Technice M nie ma żadnego znaczenia skoro chcesz wymienić amory ze sprężynami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.