Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zaczal mi niespodziewanie ( w ciagu tygodnia) wyc wal sprawdzilem olej jest i jest czyściutki tylko strasznie zadki wał jest z 97 i niewiem ile ma przejechane czy wymiana oleju cos pomorze i czy to ze jedno z kol leciutko sie blokuje moglo zepsuc tak szybko most
Opublikowano
włASNIE TO PRZEROBIŁEM SPRAWDZ ŁOZYSKO PODPORY przegłub miedzy skrzynia a wałem(ale jak wyje to przegłub nie ma wpływu) a jak to nie pomoze to wymien dyfer... w wieliczce koło krakowa maj dobre ceny :D
KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
dzieki ale odkrylem ze to raczej lozysko na tylnym kole tylko jakos tak dziwnie jezeli ktos wie to jak jade prosto i robie zakrety to jezeli skrecam w lewo i obciazenie idzie na prawe kolo i wtedy przestaje wyc tzn ze lozysko na prawym koledo wymiany czy na odwrot ??
Opublikowano

Polecam mechanike pojazdową w Zielonce ul poniatowskiego 63 (przy trasie wołomin warszawa). Warsztat Henryka Błońskiego tel 0-22 781-81-38. To bardzo profesjonalny zakład szczególnie jeśli chodzi o zawieszenie, hamulce. Części ma na miejscu. Pełem profesjonalizm. Zakręci kołem i odrazu powie które łożysko, jak to nie łożysko to odrazu znajdzie przyczynę. Prz tym jest bardzo tani. Pojedz wczesnie rano bo sporo tam taksiarzy i trudno sie do niego dostać. (Ma 8 stanowisk naprawczych).

 

Słyszałem, że w E36 łożyska są wieczne, więc to może jednak coś innego? Pojedź tam.

Opublikowano
Słyszałem, że w E36 łożyska są wieczne, więc to może jednak coś innego? Pojedź tam.

 

nie sa wieczne jedno juz wymieniałem przy przebiegu 185tys.... tragedia jest z wymiana bo nie chce opuscic samochodu :x

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
Słyszałem, że w E36 łożyska są wieczne, więc to może jednak coś innego? Pojedź tam.

 

nie sa wieczne jedno juz wymieniałem przy przebiegu 185tys.... tragedia jest z wymiana bo nie chce opuscic samochodu :x

 

Jak kiedys wymieniali mi lozysko i piaste w Meśku to wolalem nie

patrzec - przy demontazu uzywane sa tak potworne sily i jeszcze

potworniejsze narzedzia (jakies gigantyczne sciagacze rodem

z przemyslu ciezkiego, przedluzki kluczy z rury, wielkie mlotu)

ze wolalem na to nie patrzec. ;)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@abc e36: miałem Ci podpowiedzieć zę zamiast wału może to być łożysko. Ja w zeszłym tygodniu robiłem wymiane, co gorsza jadąc wrażenie miałem takie że to piasta z przodu wyje. Okazało się że tylne prawe łożysko. U mnie nie było problemu bo po zakręceniu kołem było wyraźnie słychać które koło ale jeżeli chodzi o buczenie to ZNIKAŁO przy PRAWYM zakręcie.

 

Kiedyś wymieniając lewe tylne wymontowałem sobie wahacz zawiozłem do znajomego, on przeprasował nowe łożysko i wmontowałem sam spowrotem. Minusy to, rozłączony ukł. hamulcowy, na nowo trzeba ustawać kąty więc dodatkowe koszty. Teraz to prawe robił mechanik bez rozbierania połowy auta. Cała wymiana robiona na aucie. :) Koszt 80 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.