Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem Regulatora ciśnienia, i jeszcze nie znalazłem tego co potrzebuje. A nowy to koszt rzędu 300 zł.Wymieniłem na inny z innym numerem który jest taki sam z wyglądu,i tyle samo 3,0 bar.I co się dzieje, na gazie ma obroty od 2tys po niżej 2tys silnik gaśnie,Na benzynie muł,długo się rozpędza. I mam takie pytanie czy musi być taki sam Regulatora ciśnienia,

z takim numerem jaki był czy coś mam jeszcze walnięte?.

Na starym regulatorze ciśnienia na benzynie szedł od początku na max choć leciało z niego paliwo tą rurką do przepustnicy. I czy Regulatora ciśnienia paliwa, ma wpływ na gaz?.

Na starym regulatorze ciśnienia,lepiej miał obroty na gazie,tylko ciężko odpalał z Pb.

Jest to silnik M40B18, i mam takie pytanie jeszcze jakie macie w tych silnikach te regulatory? chodzi mi tylko o numer.

I czy może wymienić całą listwę z wtryskami co pasuje inny regulator, czy to ma sens?

Opublikowano
Spróbuj przeczyścić silnik krokowy, bo on odpowiada za wolne obroty
Czyściłem silniczek krokowy

Tak jak wyżej pisałem.

Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz, i dzieje się tak:

Jak rano odpalę to silnik chodzi na paliwie dobrze na gazie gaśnie.Jak ruszam to na Pb jest silnik mułowaty ale po chwili jest ok na gazie przy ruszaniu nie jest mułowaty. ale jest tak że po mieście jezdząc gdy staje na światłach silnik gaśnie na LPG I na Pb. Poza miastem gdzie po przejechaniu 3 km ciągłej jazdy ze 100 km/h, i zatrzymanie się silnik chodzi na Pb i LPG przez około 1 min potem obroty spadają i silnik gaśnie.

Co to może być? jaka przyczyn?.

Opublikowano
Spróbuj przeczyścić silnik krokowy, bo on odpowiada za wolne obroty
Czyściłem silniczek krokowy

Tak jak wyżej pisałem.

Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz, i dzieje się tak:

Jak rano odpalę to silnik chodzi na paliwie dobrze na gazie gaśnie.Jak ruszam to na Pb jest silnik mułowaty ale po chwili jest ok na gazie przy ruszaniu nie jest mułowaty. ale jest tak że po mieście jezdząc gdy staje na światłach silnik gaśnie na LPG I na Pb. Poza miastem gdzie po przejechaniu 3 km ciągłej jazdy ze 100 km/h, i zatrzymanie się silnik chodzi na Pb i LPG przez około 1 min potem obroty spadają i silnik gaśnie.

Co to może być? jaka przyczyn?.

Opublikowano
Sprawdż przepustnicę ,potencjometr przepustnicy ,drożnośc przewodu którym nadmiar paliwa wraca do zbiornika i katalizator bo jemu najbardziej szkodzi nadmiar niespalonej benzynki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.