Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , posiadam E36 325tds 95rok sedan.

Co potrzebne do swapa na 3L D z e46(oprucz silnika oczywiscie)prosil bym o szczegoly. Przymiezam sie do swapa bo e46 mnie ""niejara"" tak jak moje e36. :doh: 2 sprawa mysle ze bylo by owiele taniej zostawic moje e36 posiadam ja juz prawie 3 lata i niechce sie z nia rozstawac(mam ja w ful wypasie) Ewetualnie meczy tez mnie kwestia karoseri z coupe ale to tak na marginesie (coupe to zawsze coupe) :doh: . Prosze o HELP projekt na wiosne. POZDRO.

Opublikowano
oprucz silnika z całym osprzętem i komputerem (wszystkie chłodnie itd), skrzynia biegów, wał, tylny dyfer, dorobienie pasujących łap utrzymujących silnik i srzynie, nowe przednie zawieszenie, kupa roboty, jeżeli nie masz własnego warsztatu albo super układu, do kupy roboty dojdzie kupa kasy :wink:
Opublikowano
oprucz silnika z całym osprzętem i komputerem (wszystkie chłodnie itd), skrzynia biegów, wał, tylny dyfer, dorobienie pasujących łap utrzymujących silnik i srzynie, nowe przednie zawieszenie, kupa roboty, jeżeli nie masz własnego warsztatu albo super układu, do kupy roboty dojdzie kupa kasy :wink:

Z jakimi kosztami trzeba sie liczyc??

Opublikowano
oprucz silnika z całym osprzętem i komputerem (wszystkie chłodnie itd), skrzynia biegów, wał, tylny dyfer, dorobienie pasujących łap utrzymujących silnik i srzynie, nowe przednie zawieszenie, kupa roboty, jeżeli nie masz własnego warsztatu albo super układu, do kupy roboty dojdzie kupa kasy :wink:

Z jakimi kosztami trzeba sie liczyc??

 

Trudno powiedzieć jeśli chodzi o robocizne, ale części to bierz kalkulator i nawet ceny za allegro i do roboty, strzelam ale części pewnie około 15 tk+ robocizna nie mniej jak 5 tk w sumie pewnie ok 20tk

Opublikowano
chyba w tym wypadku nie byloby az tak duzo roboty... Wkoncu to silniki podobnej komstrukcji i o podobnych rocznikach... tutaj chyba trzeba byloby wymienic silnik z osprzetem komputer i moze skrzynie... ale pewny nie jestem
B M W
Opublikowano
W tym wypadku też sporo roboty 2.0 ma 4cyl, 3.0 6cyl, w zasadzie też wszystko do wymiany, cały osprzęt silnika, chłodnice, skrzynia, wał, dyfer, całe przednie zawieszenie, przypuszczam też że i tylne trzeba by wymienić ze wzgledu na znaczny ciężar 6 cylindrówki, wydaje mi się że jak ktoś nie ma własnego zakładu lud dobrego układu koszty i wentualne problemy moga przekroczyć koszt nabycia samochodu
Opublikowano
chyba w tym wypadku nie byloby az tak duzo roboty... Wkoncu to silniki podobnej komstrukcji i o podobnych rocznikach... tutaj chyba trzeba byloby wymienic silnik z osprzetem komputer i moze skrzynie... ale pewny nie jestem

Tez tak myslalem... ale poczekamy jeszcze niech ktos sie wypowie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.