Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem z maglownica otuz ma ona luz w jaki sposob mozna go skasowac? czy oplaca sie ja regenerowac czy lepiej kupic uzywke? posiadam e 36 93 rok 1,6 ze wspomagaiem
Opublikowano
mam problem z maglownica otuz ma ona luz w jaki sposob mozna go skasowac? czy oplaca sie ja regenerowac czy lepiej kupic uzywke? posiadam e 36 93 rok 1,6 ze wspomagaiem

 

niedawno temat byl przerabiany

puszczalem adresy zaklaow co regeneruja

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

  • 1 rok później...
Opublikowano
odświeżam temat

 

jest na przekładnie w e36 taka śruba dostępna od góry maglownicy

do czego ona służy :?:

 

Nie wiem dokładnie czy to ta ale jedna jest do likwidowania niewielkiego luzu ale,

jak była już dokręcana i ją dokręcisz to może się okazać że wychodząć z zakrętu kierownica sama nie wróci do ustawienia "na wprost" i bedziesz musiał jej recznie pomagać,

każde dokręcenie tej śróby powoduje cięższą pracę układu kierowniczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.