Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Nie wiem co sie mogło stać. Autko normalnie jezdziło aż pewnego pieknego dnia pojawila sie na desce kontrolka ładowania akumulatora. Przejechałem na tym jeszcze dobre kilkanascie km i nagle widze ze wszystkie wskazniki szaleja. Migaja kontroli trakcji, hamulcow itp. Autko zgasło i juz nie zapalilo. Automat wspomagajacy zapalanie tylko stukal. Po podlaczeniu kabli od 2 auta zapalil bez zadnego ale. Czy to alternator padl??? Sprawdzilem napiecie i przy zapalonym silniku mial 10.9, na zgaszonym aku pokzywał 11.3 Ktos mial taki przypadek? Alternator chlodzony plynem wiec niestety troszke drogi :( Pozdrawiam

Było quattro jest tył - i jak tu przeżyć zime? :)


Moja pasja nr 1 BMW http://robertokrak.fotosik.pl/albumy/564123.html


Moja pasja nr 2 Projekty wnętrz www.meritumstudio.pl

Opublikowano
jestem ciekawy co tam mogło sie wysypac??? i to tak nagle. Kiedys wydawalo mi sie ze na tescie pokazywal 12.8 ale to tez za malo. Czy to mozliwe ze to jakies szczotki albo regulator napiecia???

Było quattro jest tył - i jak tu przeżyć zime? :)


Moja pasja nr 1 BMW http://robertokrak.fotosik.pl/albumy/564123.html


Moja pasja nr 2 Projekty wnętrz www.meritumstudio.pl

Opublikowano

ja mialem identyczny przypadek, ale nie w bmw

nagle padlo

a nie byl tego dnia jak padl alternator lekki swont z nawiewow?

badz przez chwile dziwne dzwiek od silnika (przy wlaczonym radiu mogles nie slyszec)

 

a pasek klinowy sprawdzales?

Opublikowano
Raczej nic nie słyszałem dziwnego. A na pasek zaraz zerkne ale chyba z nim wszystko okey. Co wyszlo w twoim przypadku? Mysle ze gdyby nagle rozpadl sie alternator to bylby jakis dziwny dzwiek z niego a to tak jakby odłączyc mu kabel

Było quattro jest tył - i jak tu przeżyć zime? :)


Moja pasja nr 1 BMW http://robertokrak.fotosik.pl/albumy/564123.html


Moja pasja nr 2 Projekty wnętrz www.meritumstudio.pl

Opublikowano
U mnie natomiast wogóle nie było ładowania,po kolei wszystkie wskażniki gasły aż auto staneło,wymiana regulatora napięcia w alternatorze załatwiła sprawę.
Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.