Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
e34 td objaw taki jak jest upal i skazówka z tęperaturypokazuje nieco wiecejniz 90 to wtedy wisko szybciej sie kreci i delikatie czuc wibracje na aucie ? a i wisko no czyli to kółko jest w jednym miejscy klejone dorabiany kawalek plastiku juz tak kupilem
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano

Niewiem jak w 2.4 td sprawa się ma ale wiscoza nie ma raczej wpływu na wibrację auta(bezpośrednio). Jeśli wskazówka pokazuje troche ponad 90 stopni to znaczy, że coś z układem chłodzenia napewno jest nie tak, dodatkowo piszesz o jakimś dorabianym "patęcie' więc pierwsze co to bym wymienił to wisco i na to stawiał!! Poszukaj na formu jest dużo opisanych sposobów sprawdzania wisco. Jak się zachowuje przedewszystkim temperatura podczas jazdy???? Intensywnej, stania w korkach, itp.??? Skacze??? Bo jesli podczs normalnej jazdy masz wskazówkę temperatury troche ponad tą środkową kręskę, a gdy gdziesz staniesz dłużej w korku, na światłach itp. i Ci rośnie to na 99% jest wisco

Pozdro

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Opublikowano
JAk stoje w korku w upale to skazówka no delikatnie przekroczy 90 ledwo o góbosc skazówki to tak jest a jak jest 90 to tak niema
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
Może to też świadczyć o jakimś niewyważeniu,masz napewno wszystkie łopatki na wentylatorze?Jak tylko słyszysz dzwięk wentylatora po dodaniu gazu,jak się oczywiście zagrzeje to wisko jest ok.
Nur bmw e32
Opublikowano
Pytanie moje czy klejone jest visco czy wiatrak bo to jest roznica. Jezeli wiatrak to szukaj samego wiatraka (duzo mniej zaplacisz i mozesz kupic uzywany) jezeli natomiast visco (czyli ten metal w srodku wiatraka) jest czyms klejony to nie ryzykuj i wydaj z 200zl i kup nowe visco w sklepie.
Opublikowano
juz wszystko wiem są luzy czeka mnie wymiana wiska i wiatraka a to przesto ze wiartak mial drgania i visko padlo no ale auto ma juz 270tys to nawet mialo prawo juz pasc visko
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
ja wymienialem w e39 wiatrak 3 razy w ciagu pol roku! ;/ za kazdym razem przez glupote moją i niedopatrzenie.... najpierw po kupnie auta, bo byly powyłamywane łopatki z połowa, potem wymieniłem bo sie urwalo kilka znowu bo zachaczały o tą matę pod maską zamontowaną a ona była rozszarpana przez poprzednie łopatki ktore wystrzelały jak sie wyłamały jak z procy, no a przez to zawadzało bo plastik ochronny nad wiatrakiem był rowniez rozszarpany przez te pierwsze smigiełko:), no i myslalem ze jak wymienie tą mate to bedzie ok, jak sie okazało potrzeba mu bylo dwoch miesiecy zeby smiglo podczas jakichs czasem drgan silnika gdy jest załączone zawadzilo o ten kawalek plastiku w ktoryms miejscu no i wiatraczek gotowy....;/ zamowilem teraz trzeci, dotne ten plastik ochronny, jakos w miare ladnie odsztukuje tak aby nie mial juz prawa nigdzie zawadzic, bo nie mam zamiaru placic po 150zl na szrotach za kawalek plastiku ani nowki za jeszcze drozej ;) ale wkoncu moje przygody z wiatraczkiem sie skonczyly, dopisalem sie do tematu zeby czasami ktos tych glupich bledow nie popelnil ;) wymienialem za 1 razem tez wiskoze, znaczy sie to sprzeglo wiskotyczne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.