Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jakie macie opinie , doswiadczenia odnosnie mostów w bmw e 36 ? mam 320i 4lata i juz mam ich dosyc rozpadają się mechanizmy różnicowe :evil: w jednym to ukręciłem wałek w dwóch pozostałych sypneły zebatki i oś się ukręciła :!: jakie wy mieliście zdarzenia ? co robicie by tego nie było ? dodam że ostro cisnę :twisted: i wiadomo ze to głowna przyczyna ale coś chyba mozna zrobić by most działał choć trochę dłużej niż niecały rok :mrgreen: ?
Opublikowano

myśle że sposobów na mniej awaryjne mosty jest wiele... ja mam kilka zasad:

1. Wymiana oleju i pilnowanie jego stanu.

2. Nie wskakiwanie z szutru poślizgiem na mocno przyczepną nawierzchnię (np. asfalt)

 

Generalnie taka 328 czy M3 z zerwaniem przyczepności nie ma zadnego problemu... ale kiedy staramy się zerwać 316, 318, czy nawet 320 to musimy ostro rypnąć w ten most momentem... i to właśnie nie uślizg a moment uderzenia mocy na wałki jest drogą do rozerwania różnicowego :nienie:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Katujesz 320 to masz za swoje Laughing - takich mądrości to mi synu nie pisz :naughty: nie każdy siedzi ze szmzatką i i całymi dniami wszystko czyści i jezdzi tylko w słoneczne dni nie przekraczając 100 km/h :lol: ... :twisted2: miałem inny samochód i tak dostawał że doły w asfalcie zostawiał zrobiłem nim 45000km w 10 miesięcy i nic sie z mechaniki nie zepsuło :mrgreen: a miał znacznie cięższe warunki niż te moje bmw :twisted2: :!: A w mojej 320i kompletnie nic sie nie psuje tylko te mosty ( o oponach się juz nie mówi :D ...)
Opublikowano
Katujesz 320 to masz za swoje Laughing - takich mądrości to mi synu nie pisz :naughty: nie każdy siedzi ze szmzatką i i całymi dniami wszystko czyści i jezdzi tylko w słoneczne dni nie przekraczając 100 km/h :lol: ... :twisted2: miałem inny samochód i tak dostawał że doły w asfalcie zostawiał zrobiłem nim 45000km w 10 miesięcy i nic sie z mechaniki nie zepsuło :mrgreen: a miał znacznie cięższe warunki niż te moje bmw :twisted2: :!: A w mojej 320i kompletnie nic sie nie psuje tylko te mosty ( o oponach się juz nie mówi :D ...)

 

Z którego roku masz to BMW i jaki model, że jeszcze w nim "most" siedzi?

Samochody z lat sześćdziesiątych ubiegŁego wieku nie lubią takiego traktowania.

Opublikowano
Zawsze może zespawać mechanizm róźnicowy na staŁę, będziesz miaŁ 100% szperę. Nie będzie skręcaŁ, ale będzie mocny. Można też poszukać dyfra od np 328 lub 325, możesz także wstawić tuningowaną szperę od wersji rajdowej, a póŁosie oddać do profesjonalnej regeneracji - powinno wytrzymać więcej. Możliwości jest dużo.
Opublikowano

Ja nie mam, ale zajrzyj do dziaŁu "BMW Klub Polska- sporty motorowe", tam są ludzie, którzy przygotowują BMW do sportu rajdowego. Coś pewnie znajdziesz.

Szukaj też na forach dla drifterów.

Opublikowano
Najprościej i pewnie najtaniej wstawić duży most z 325, 323 czy 328. Wadą rozwiązania jest to że jest "dłuższy" co może negatywnie wpływać na osiągi i to że wymienić trzeba też półosie (ale to też zaleta bo powinny być wytrzymalsze) i pewnie mocowanie dyfra. Nie wiem jak z wałem czy długoś zostaje ta sama?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.