Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam . jak w temacie ....co moze byc przyczyna mocnego drzenia na boki kierownica podczas hamowania ? podczas jazdy bez hamowania nic sie nie dzieje..... :?
Opublikowano
ja mialem podobny problem gdy hamowalem od predkosci 80km\h wzwyż rzucało kierownicą okazało się że miałem zajechane tarcze wymienilem i problem znikną :P
Opublikowano

Masz zwichrowane tarcze hamulcowe. Aby nie mieć tego samego problemu np. w tych co wymienisz, nie oszczędzaj. Wichrowanie tarcz spowodowane jest np. tym ze rozgrzane przy hamowaniu natomiast są chłodzone wodą (wjazd w kałużę) Słabe tarcze tanich producentów są na to podatne mimo ze będą nowe (nie musi być to regułą).

Lub mogą u ciebie być markowe tarcze na tyle zużyte ze cienki już materiał się poddał. Tak jak koledzy powyżej napisali jak wymieniać to tarcze wraz z klockami.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
mialem ten sam problem i przedmówcy maja 100% racje- tarcze i klocki przod jak drzy kierownica. Absolutnie nie kupuj zamiennikow innych firm niz oryginalne bmw- strata pieniedzy a oszczednosc minimalna. Zamienniki tarcz i klockow to tylko piski w czasie hamowania i szybsze zuzycie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mialem dwa razy juz tak samo, raz byly to tuleje wachaczy, a ostatnio tylko prawy lacznik stabilizatora, widze ze wszyscy w ciemno obstawiaja tarcze! tobie radze podjechac na stacje kontroli pojazdow i tam ci powiedza dokladnie bo na tym forum to kazdy pisze tylko tyle ile wie, a najczescie malo co kto wie :D heh... Oczywiscie moze tez tak byc ze beda to wlasnie zuzyte tarcze, pozdro...
Opublikowano
mialem dwa razy juz tak samo, raz byly to tuleje wachaczy, a ostatnio tylko prawy lacznik stabilizatora, widze ze wszyscy w ciemno obstawiaja tarcze! tobie radze podjechac na stacje kontroli pojazdow i tam ci powiedza dokladnie bo na tym forum to kazdy pisze tylko tyle ile wie, a najczescie malo co kto wie :D heh... Oczywiscie moze tez tak byc ze beda to wlasnie zuzyte tarcze, pozdro...

 

Zgadza się-mi szarpało także kierownicą podczas hamowania, zmieniłem sworznie, tuleje wahacza, łączniki stabilizatora bo były wytłuczone, wyważyłem kółeczka, i zrobiłem geometrie i jak ręką odjął dlatego tak jak kolega pisze jedź gdzieś do dobrego zakładu i pooglądaj na kanale co tam się dzieje bo szkoda wymieniać tarcze i klocki jak elementy gumowo-metalowe są do wymiany i koła latają jak chcą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.