Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Tyle sie czyta o tych padajacych turbinach i tu moje pytanie...jak mozna sprawdzic jej stan?czy ewentualnie mozna wczesniej cos "wylapac", czy jak juz sie zacznie sypac to najczesciej juz ameno?

 

Pzdr.

Opublikowano
ma się wkręcać ładnie na obroty , v-max bez problemu , auto musi mieć ciąg , na wolnych obrotach może być słychać delikatny świst jak silnik zimny ale podczas jazdy nie ma mowy o czymś takim no i przede wszystkim szczelność czy nie ma wycieku oleju z niej - to widać gołym okiem
Opublikowano

Hejah,

 

No wlasnie jak to jest z tym swistem??ponoc turbinka zawsze cos swiszczy - to dobry objaw, byle nie za bardzo.

U mnie swiszczy na wolnych na zimnym i cieplym silniku

 

ladnie wkrecac sie na obroty tzn??ze ma sie wkrecac rowno bez jakis przestojow czy jak??

 

A ten olej wyciekajacy to ma z niej kapac czy trzeba sciagnac weza od IC i sprawdzic wsrodku??

 

pozdrawiam

Opublikowano
nie wiem jak to opisać , ma być ciąg do max obrotów czyli np u mnie w 2.0d jakieś 4700 / czerwone pole początek / co do świstu jak ruszam to też ładnie świerczy , potem już nie bo obroty ale na ciepłym nie zauważyłem że jest ten świst , muszę się przysłuchać , co co oleju no to na zewnatrz widać pod filtrem czy mokro czy sucho

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.