Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Usiluje zlokalizowac czujnik polozenia walka rozrzadu w moim M43 1.8 z 98 roku bo to njaprawdopodbniej on jest przyczyna moich klopotow z wolnymi i dolnym zakresem obrotow. Zdarzaja sie kangury i szarpania i czasem spadki wolnych obrotow do 300 -400.Do takich wnioskow doszedlem po przejrzeniu postow o krokowym i innych przyczynach. Nie moge go znalezc na realoem. Jesli ktos wie gdzie ten czujnik sie znajduje bede wdzieczny za wskazowki.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Moze jednak ktos mi powie gdzie ten czujnik znajde. Chyba ze go nie ma w M43. Moze jest tylko czujnik polozenia walu ? POMOCY
O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Dzieki wielkie!

Myslicie ze jak pojade na kompa to cos wyjdzie? Bo jak inaczej to sprawdzic to nie wiem. Mam troszke nieszczelny wydech, to moze przez to lambda wariuje? Jezeli to lambda.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Lambda Ci przez nieszczelny wydech raczej nie wariuje, a co do jej sprawdzania się podczepię jeśli można-wpadłem do takiego małego zakładu i się pytam czy można by się umówić na sprawdzenie sondy a on mówi "można-podepniemy do analizatora spalin i będziemy widzieć czy jest sprawna"

Wyszedłem z zakładu i sobie tak myślę czy w ogóle warto tam wracać bo nie wiem czy po analizie spalin sprawdzi ją dobrze jakby nie miał przypadkiem interfejsu do BMW? Jak gaz zakładałem to gość mi powiedział żebym ją sprawdził bo daje chyba zbyt ubogą mieszankę i nie wiem czy po samych spalinach on to zobaczy od razu czy powie "wszystko w normie 30-50zł proszę"

Opublikowano

Analiza spalin wykaże tylko czy mieszanka jest zauboga albo zabogata.

I na tej podstawie można się domyśleć że sonda źle pracuje w/g diagnosty.

W/g mnie zła mieszanka niekoniecznie spowodowana może być lambdą ale na 90% winna jest lambda.

Kiedyś na przeglądzie wyszła mi zabogata mieszanka i poradzili mi żebym zmienił sondę i przyjechał zaraz to mnie nie skasuje za poprawkę...i miał rację ,po zmianie spaliny wróciły do normy.

Opublikowano
Analiza spalin wykaże tylko czy mieszanka jest zauboga albo zabogata.

I na tej podstawie można się domyśleć że sonda źle pracuje w/g diagnosty.

W/g mnie zła mieszanka niekoniecznie spowodowana może być lambdą ale na 90% winna jest lambda.

Kiedyś na przeglądzie wyszła mi zabogata mieszanka i poradzili mi żebym zmienił sondę i przyjechał zaraz to mnie nie skasuje za poprawkę...i miał rację ,po zmianie spaliny wróciły do normy.

 

No myślę podobnie jak ty, ale nie chciał bym się zmieścić w tych 10% i wymienić sondę na darmo-działa idealnie auto ale powiedział żebym sprawdził bo nawet mu mapy nie chciały dobrze wejść od LPG czy coś takiego.

Po zmianie lambdy trzeba coś resetować czy coś? Wystarczy tą metodą odłączyć akumulator, spiąć klemy na 20min i włączyć zapłon?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.