Skocz do zawartości

525tds Raz jest moc raz jej niema.....Co to moze byc?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiem ze zaraz mi ktos napisze ze juz bylo o tym na forum...ale takiego przypadku nie znalazlem ze jeden dzien smaochod chodzi ok na drugi jets mul ze ledow stowke wyciaga:/Filtry wymienilem wszytskie,i co mogle to przejzalem.... :shock: :?
Opublikowano
troszkę więcej konkretów. Co się dzieje oprócz tego mulenia? Auto kopci czy wpada w jakieś wibracje, żle odpala na ciepłym? Powodów może być sporo. Od błachostek do poważnych jak naprzykład pompa wtryskowa. Pierwsze co to bym podjechał na diagnostykę kompem. Moze coś pokaże bo tak to mozna gdybać. Moze coś z turbem może przepływka.
Opublikowano
Samochód po nagrzaniu wpada w wibracje? odpala na zimnym bez problemu? w chwilach zamulenia slyszysz w ogole ze turbina sie zalacza?

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

@ Oggy

 

Moje auto po nagrzaniu wpada w wibracje. Tylko na wolnych obrotach. Poza tym jeździ OK. Masz jakieś sugestie?

 

@ Borewicztds

 

Poszukałbym czujnika ciśnienia doładowania i sprawdził/wymienił/przeczyścił rurkę, która doprowadza do niego ciśnienie.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Samochod pali normalnie na zimnym i na cieplym.Nie wpada w zadne wibracje.Rano ja jade do pracy jest wszytsko ok,Raz jest tak ze chodzi caly dzien super a raz jets tak ze neichce jechac wolno sie wkreca na obroty.Nie kopci turbinke sluchac.A samochod jedzie jak by na hamulcu starsznie mu ciezko idzie osiagniecie predkosci.do 2 tys tego bardzo nie czuc a potem jets masakra:/
Opublikowano

w moim ex-tds przy wibracjach na wolnych po nagrzaniu podejrzewano pompe wtryskowa. Obeszlo sie jednak bez jej naprawy - ktoras z swiec zarowych nie dawala rady. Po jej wymianie drgania ustaly.

 

@Borewicztds:

zauwazyles jakas zaleznosc tych objawow z iloscia paliwa w zbiorniku? niemniej i tak proponuje diagnostyke... albo jak napisal kolega wyzej - czujnik doladowania.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
Hm.....Czy auto jest zalane do pelna czy jest na rezerwie to robie sie to samo:/ostatnio bylo przez 2 dni ok,a wczoraj wieczorem znowu zamulka:/A rana zawsze smaochod jezdzi ok.
Opublikowano

no mam podobny objaw ale w benzynie :) tyle ze mi jeszcze obroty skacza.

 

w tds: osobiscie mysle ze czujnik doladowania albo pompa paliwa nie daje rady. Podepnij auto pod kompa. Jedno i drugie powinno wyjsc. Przy okazji to manual czy automat?

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

Nad filtrem paliwa przy pompie jest przykrecona blaszka na ktorej jest czujnik wielkosci 3cm na 3cm od dolu jest wpiety węzyk a z boku przychodzi wtyczka.Miałem podobne objawy i po wymianie jest ok.

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.