Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W piątek gdy odpalałem samochód to już musiałem ok. 2 sekundy dłużej kręcić niż zwykle, za 2 godz. już kręciłem ok. 10 sekund, następnym razem już nie chciał odpalić ale za 4 razem po dłuższym kręceniu odpalił ale wieczorem już się nie dało, co ciekawe podczas jazdy jechał jak zawsze, nie przerywał, miał normalny dźwięk.

Samochód na lawecie pojechał do mechanika, po sprawdzeniu na kompie wyskoczył błąd: zbyt niskie ciśnienie paliwa, mechanik powiedział ze może to być czujnik, najpierw jednak odpalił samochód na samostarcie i powiedział ze wtryski będą dobre i raczej czujnik na pewno wiec go wymienił, podłączył samochód pod kapa i błędu nie było, jednak nie zapalał już tak szybko jak przedtem, w sobotę wieczorem wybrałem się do domu 750km i dojechałem bez problemu, w poniedziałek jeszcze jeździłem i było ok. (poza tym minimalnie dłuższym rozruchem) aż wczoraj znowu to samo, nie odpala :( , mój mechanik wraca dopiero w poniedz. z urlopu, ale w rozmowie tel. powiedział ze to raczej są wtryski i ze musiałem je załatwić jakimś syfiastym paliwem.

Może już ktoś miał coś takiego i może jakoś pomóc :modlitwa: , wolałbym żeby to było coś innego.

Pozdrawiam
Opublikowano

Waldek

Najprosciej mechanikowi zawsze jest powiedziec wtryski, jak nie to to pompa i tak mozna wymieniac w nieskonczonosc.

Napisz jaki masz motor - na pompie vp44 czy na CR.

Sugerujac sie tym co napisales - zbyt niskie cisnienie paliwa domniemam ze masz cr.

Zapamietac raz a dobrze - okolo 90% niedomagan ukladow wtryskowych typu CR lezy po stronie niskiego cisnienia!

Cisnienie jest mierzone w szynie cr i po stronie zasilania - przed pompa cr.

Dosc czesto pada pompa zasilajaca - przy dobrze naladowanej baterii ponizej cisnienia 260kPa sterownik moze odmowic uruchomienia silnika (tym bardziej ze napiecie spada podczas startowania a co za tym idzie cisnienie zasilania pompy cr) - wystepowanie dosc czeste.

Kolejno - zdazalo mi sie wymieniac kilka czujnikow na listwie - na poczatku usterka objawia sie nierownomiernymi obrotami na biegu jalowym.

 

Do zrobienia:

- jezeli czujnik cr jest walniety - odlacz go i sprobuj wystartowac samochod - powinien zapalic - tryb serwisowy.

- sprawdz cisnienie zasilania - powinno wynosic 400kPa ale przewaznie jest 360-380kPa przy zapalonym motorze - okolo 14V.

Witam wszystkich.
Opublikowano
hej mam podobny problem- coraz częściej problem z zapłonem, momentami nawet nie próbuje ciągnąć- nie ma sily nawet prychać. Mam e 36 318 TDS i nie wiem zy mam iść do spejcalisty od BMW czy do jakiegokolwiek warszatatu aby na szybko wymienił, jak podejrzewam świece/wtryski ?? może je przeczyścić wystarczy, czy tez jak u kolegi za niskie ciśnienie- jak mogę to sprawdzić
Opublikowano
Typowy objaw padnięcia wtryskiwaczy! Mi przy takich samych objawach padł jeden - na szczęście :)
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
no tak, ale to mam czekać na wizytę u jednego z polecanych Panów na forum do 1-2 września czy też lecieć do jakiegokolwiek warszatatu- aczkowleik peirwszy z brzedu odmówił podjęcia się tematu jak usłyszał BMW :roll:
Opublikowano

Mam silnik 150PS, 2002rok, czyli chyba CR.

Mam nadzieje ze to będzie jakiś czujnik a nie wtryski ale sam się za to nie biorę bo się nie znam za dobrze na tych rzeczach i mógłbym tylko zepsuć, muszę czekać do poniedziałku na mechanika i jego diagnozę, jak się sprawa wyjaśni to wam napisze co było. Przekażę mechanikowi wasze uwagi.

Pozdrawiam
Opublikowano
Mam silnik 150PS, 2002rok, czyli chyba CR.

Mam nadzieje ze to będzie jakiś czujnik a nie wtryski ale sam się za to nie biorę bo się nie znam za dobrze na tych rzeczach i mógłbym tylko zepsuć, muszę czekać do poniedziałku na mechanika i jego diagnozę, jak się sprawa wyjaśni to wam napisze co było. Przekażę mechanikowi wasze uwagi.

 

U mnie było dokładnie identycznie, wyskakiwał błąd czujnika na listwie wtryskowej - po jego wymianie nic nie pomogło, dopiero dokladniejsze przygladniecie sie wtryskiwaczom dało efekt - jeden lał górą. Żadnego błedu wtrysków na komputerze nie było...

Jeśli dodatkowo auto Ci kopci na ciemno, przy dodaniu pełnego gazu na biegu to 100% wtryskiwacze.

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Odebrałem w sobotę samochód od mechanika, okazało się że jednak wtryski były zapchane, mój mechanik wrzucił je na dwa dni do jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków i pomogło, samochód odpala tak jak wczesnej, koszt 75 Euro (ok.250zł) a w Polsce zapłaciłem 650zł za nic, czujnik który został wymieniony nie jest nowy, a to ze później jakoś odpalał to było przez to ze po odpaleniu na samostarcie wtryski musiały znowu na chwile się trochę odepchać.
Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.