Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cieknie mi pompa z pod glowiczki... chcem ja sciagnac... ale tam jest uklad sterujacy wraz z regulacja obrotow... nie wiecie czy ten uklad schodzi razem z glowiczka czy jak :mad2:
Opublikowano

jeśli masz 2,5 TDS to samemu więcej zepsujesz niż naprawisz

pompa wychodzi cała razem z elektronicznym nastawnikiem

lepiej to zlecić dobremu warsztatowi bo i tak będziesz musiał dać to komuś wyregulować

zresztą wszystko na ten temat w dzisiejszym Auto-Świecie

Opublikowano (edytowane)
w auto świecie ktoś sie wysilili napisał ciekawy artykuł. Ale ze zdjęciami poszedł na łatwiznę i pokazali drążek zmiany biegów z e-34 :wink: Edytowane przez skidmarks
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
sam nic nie majstruj. znajdz pozadnego pompiarza i ci to uszczelni. ale jak ci pompa zaczyna cieknac to ja nie wroze nic dobrego :) mi po uszczelnienieu wytrzymala pol roku a potem zgon :)
Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
to że cieknie to jeszcze nie koniec świata. Jeśli nie masz żadnych innych złych objawów typu wachania obrotów, nagłe gaśnięcie, utrata mocy, czy najpopularniejsze złe palenie na ciepłym to bym uszczelnił i temat zamkniety. Jak juz wyżej koledzy pisali sam tego nie zrobisz. Moze inaczej zrobisz ale nie ustawisz dawki. To ostatnie musi zrobić ktoś kto ma kompa no i oczywiście wie co z czym sie je.
Opublikowano
od ciekniacia sie zaczyna :) potem zaczyna bujac obrotami, zle odpalac itp. predzej czy pozniej po uszczelnieniu szlag ja trafi - niestety ale taki feler TDS'ow.

 

Faktycznie strasznie zle te TDSy ot taki feler ze w granicach pol miliona km lania syfiastego paliwa siada pompa

;D

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

jezdzi tyle ale jak jezdzi to juz inna sprawa :) przeciez na drodze nie widac, czy komus bujaja obroty, czy komus ciezko odpala, czy komus muli :)

ludzie kombunuja, kupuja magiczne urzadzenia z allegro, leja marne paliwo juz jeszcze gorzej - jezdza na oleju roslinnym itp.

na polskim paliwie pompa za chiny nie zrobi 500tys km, cos kolo 250-300 to pewnie max. myslicie, ze taki taxiarz jezdzacy tds'em wybuli 4 kola na pompe jak mu padnie? bedzie kombinowal z zaworkami, rezystorami, czujnikami i innym dziadostwem i nie przemowi mu sie, ze trzeba jednak nowa pompe. wiem bo znam takich :)

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
A jaki taksiarz jeździ TDS - za dużo by nie wychodził na swoje (co zrobić 143 kuce 6 cyl. fajne kopytko - musi wciągnąć)
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
dasz radę. Tylko musisz mieć uszczelkę pod nastawnik. U pompiarza zapłacisz za to 200-250zł. Regulacja trochę uciążliwa ale powinieneś sobie poradzić.

Tomek

Autoelektronika,

Gorzów Wielkopolski

automotiv.com.pl

Opublikowano
uszczelniłem... tylko teraz znowu mi się sączy z pod głowicy sekcji wysokiego cisnienia... też bede probował to zrobic ... a jak się nie uda to trudno :cry: :cry:
Opublikowano

Przyszedł na nią czas. Uszczelki się zestarzały, stwardniały, słabo uszczelniają. Jak się ochłodzi, to będzie ciekła ze wszystkich stron. Po prostu podjedź na uszczelnienie pompy. Wyjmą ją z auta, wymienią wszystkie uszczelki i simering na wałku - będziesz miał spokój na zawsze.

 

Przynajmniej z wyciekami ;-)

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Witaj! ja uszczelniałem pompe jakiś miesiąc temu , chciałem to zrobić sam , ale zrezygnowałem zbyt dóże ryzyko spaprania roboty , za uszczelnienie całej pompy wraz z wymontowaniem i zamontowaniem w auto i oczywiście ustawieniem dawki na kompie zapłaciłem u pompiarza 550zł myśle , że to nie dóżo , a jak narazie nic się nie dzieje , a zrobiłem już na uszczelnionej pompie prawie 4tyś km sporo jeżdże szukałem dobrego pompiarza i znalazłem.Jestem z sopotu więc jak ktoś potrzebuje namiar na pompirza to moge podać numer jest on w gdyni i wygląda na fachure.
Opublikowano

Co do kosztu uszczelek:

 

Kupiłem kiedyś cały zestaw na Allegro za ok 40-50zł. Było tam kilkanaście o-ringów gumowych i kilka podkładek miedzianych, do tego nakładki zabezpieczające wyloty z pompy.

 

W sumie jednak pojechałem do pompiarza na uszczelnienie. Nie warto ryzykować. Pod nastawnikiem czy pokrywką można samemu, dalej to już można coś spartolić.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.