Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z moją e39 530d z 99roku.

Podczas jazdy zapala mi się kontrolka ABS i ASC ale zaznaczam iż nie zawsze. Czasami przejadę 100m a czasami 500km. Dodatkowo od czasu do czasu przy lekkim hamowaniu czuję drżenie pedału hamulca jak przy włączającym się abs. Wymieniłem już czujnik abs lewy co prawda na używany żeby sprawdzić ale taże się zdaża to samo. Fakt iż nie tak często. Po podłączeniu do kompa pokazał że błąd czujnika lewego oraz brak zasilania między czujnikami. Sterownik stwierdził (FACHOWIEC??) jest sprawny. Pomoże ktoś kto ma pojęcie lub sprzęt do udzielenia 100% diagnozy??. :( :(

Opublikowano

Tak kolego pewnie tak ale dlaczego raz jest od razu po ruszeniu a nieraz po przejechaniu 500km?? No i ten błąd o braku połączenia między czyjnikami a komputerem?? Wszystkie zegary działają sprawnie.

Jeśli chodzi o tarcze to napemno nie są to one wiem jak drży noga przy krzywych tarczach. Drżenie jest takie jak przy włączającym się abs. Jest tylko przy lekkim hamowaniu a powiedział bym namwet że przy skręceniu lekko kół podczas hamowania.

Opublikowano

U mnie też zanim definitywnie i na stałe zaświeciła się kontrolka, zaświecała się raz od razu, raz po jakimś czasie, bez żadnej reguły...

A z tarczami to wo takim układzie nie wiem... Dziwna sprawa

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

u mnie po wymianie czujnika od abs w tylnym prawym kole- tez abs odbija praktycznie przy każdym hamowaniu - zdążyłem się juz do tego przyzwyczaić- carsoft nie pokazuje żadnych błędów, ale domyślam sie, że komp dostaje zle odczyty z przednich kół - dlaczego z przednich? bo jakby coś było nie tak z tylnymi mrugała by kontrolka od asc- a nie mruga.

tak sobie to tłumacze - w wolnej chwili podjadę do jakiegoś kumatego elektryka, może coś poradzi....

Opublikowano

Kolego miałem to samo zaczeło sie od czujnika przy tylnym kole a skonczyło wymiana sterownika odczytaj numer sterownika abs jesli masz koncowke numeru 001 to masz problem ,jesli to sie dzieje na skrecie kół

to jest powiazane z kontrola trakcji za ktora ten sterownik odpowiada ,napisz jaka przyczyna jak zdiagnozujesz,a diagnoza tylko na pełnym kompie serwisowym bo te szczątkowe ktore maja mechanicy nie sa w stanie tego wykryc

Pozdrawiam

Opublikowano
Na 100% moduł pompy ABS/ jak na kompie pokazuje lewe przednie koło/ jak pisał kolega wyżej najgożej jak masz z końcówką 01, bo są najdroższe , nie regeneruj nowy sterownik kosztuje 1200zł i warto wydać te pieniądze
Opublikowano
Czuję że bez diagnozy w serwise się nie obędzie. Zastanawia mnie tylko fakt dlaczego gościu do którego pojechałem 250km stwierdził iż sterownik ABS jest OK?? No i czy gdybym wysłał go pocztą skasował by 300zł i stwierdził iż go naprawił????? Normalnie szlak mnie już trafia. Tym bardziej że od ostatniej wizyty u mechanika a zaznaczam iż nic nie naprawiał tylko skasował błędy zrobiłem trasę do Monachium i z powrotem a będzie to jakieś 2500km nic się nie zapaliło??? Dlaczego tak się dzieje? Czy trzeba jechać do serwisu żeby skasowali kilka setek i stwierdzili że jakiś pie.. czujnik??? Kiedy w końcu zacznie się jakieś normalne traktować klienta. Powoli zastanawiam się czy przy kolejnym wyjeżdzie na Bawarię nie zajrzeć do ich serwisu???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.