Skocz do zawartości

Chłodzenie pada, grzeje na wolnych obrotach


krychan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Było więc tak, jechałem po mieście, nagle temperatura z pionu zaczęła się wychylać i momentalnie doszła do czerwonego punktu, zgasiłem silnik, otwieram mache - spadł wąż doprowadzający ciecz do silnika. Dolałem płynu do chłodnicy, odczekałem aż ostygnie, przejechałem 300m i znowu temp. zaczęła rosnąc. Ostudziłem go do końca - jadę - Gdy jadę szybko wskazówka w pionie, gdy zwalniam (albo stoję na jałowym) temperatura momentalnie rośnie, wystarczy że wkręcę na obroty i znowu spada. Co sie mogło stać?! Dodam że dzień wcześniej wymieniałem filtr kabinowy (mam klimę) - moglem tam jakąś elektrykę rozłączyć?

Proszę o pomoc :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro visco działa dobrze to ja bym sie teraz skupił na chłodnicy. u mnie właśnie ona okazała sie zakamieniona. I podczas upałów działo to sie mianowicie tak, gdy jechałem przy +30 i przy włączonej klimie to wszystko było ok ale na postoju korki gdy pęd powietrza był mniejszy chociaż visco sie zasprzęgliło to i tak nie dawało rady. domniemywam że zasada działania układu chłodzenia jest taka sama jak u mnie,jaśli sie myle to mnie poprawcie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.