Skocz do zawartości

Spadek obrotów po odpaleniu i dławienie na Pb


dawidowicz128

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pisałem już post na temat moich problemów ale po pewnym czasie pojawiły się nowe objawy i postanowiłem to trochę ogarnąć w całość. Więc problem wygląda następująco

 

SILNIK M20B20

 

OBJAWY:

- problemy z odpaleniem auta zimny i ciepły to samo;

- po odpaleniu auta zimnego obroty spadają do ok 400 rpm. po czym normują się do ok. 900rpm;

- również na zimnym silnik pracuje bardzo nierówno, nie falują!!!!! wskazówka stoi równo tylko tak dziwnie przebiera na Pb i na LPG to samo;

- na gorącym jest trochę lepiej ale także słyszalne przebieranie;

- po odpaleniu tym razem na gorącym obroty spadają znacznie do zgaszenia auta, muszę dodać troszkę gazu żeby nie zgasł;

- przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu dławi się na Pb;

- na gorącym silniku po dodaniu gazu obroty nie spadają do właściwych lecz do 500 rpm po chwili normują się;

- czasami za niskie obroty biegu jałowego na Pb i LPG ale po przegazowaniu normują się;

 

SPRAWDZONE:

- regulator biegu jałowego (podmieniany)

- przepływomierz

- świece (podmieniane)

- cewka zapłonowa (podmieniana)

- aparat zapłonowy

- przewody zapłonowe

- TPS (po odpięciu obroty rosną) czyli niby ok mikrostyczik ustawiony prawidłowo

- sonda lambda ( po odłączeniu obroty spadają do ok. 500) znika dławienie ale przebiera dalej

- lewe powietrze sprawdzane kilkanaście razy - brak

 

dodam że wcześniej falowały obroty więc wyczyściłem "krokowy" i silnik pracował idealnie. I tak było dwa miesiące :cry:

 

Może mi ktoś pomóc bo już mi się pomysły skończyły dawno temu :cry: :cry: :cry: :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobil sprezanie, zalal ceramizer, i zregenerowal badz zmienil reduktor (membrany)

 

- problemy z odpaleniem auta zimny i ciepły to samo;

 

pompa paliwa, zaworek zwrotny, zapieczone wtryski od lpg, zalej jakies stp do czyszczenia ukladu, rozrusznik, alternator i cewki/fajki

 

- po odpaleniu auta zimnego obroty spadają do ok 400 rpm. po czym normują się do ok. 900rpm;

 

Po chwili pompa zaczyna dobrze ssac i sie normuje, nie uwazalbym tego za istotne.

 

- również na zimnym silnik pracuje bardzo nierówno, nie falują!!!!! wskazówka stoi równo tylko tak dziwnie przebiera na Pb i na LPG to samo;

 

ceramizer

 

- po odpaleniu tym razem na gorącym obroty spadają znacznie do zgaszenia auta, muszę dodać troszkę gazu żeby nie zgasł;

 

na lpg czy pb czy bez znaczenia?

 

- przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu dławi się na Pb;

 

Jaka masz instalacje lpg?

 

- na gorącym silniku po dodaniu gazu obroty nie spadają do właściwych lecz do 500 rpm po chwili normują się;

 

na lpg czy pb czy bez znaczenia?

 

- czasami za niskie obroty biegu jałowego na Pb i LPG ale po przegazowaniu normują się;

 

Co sie tak przejmujesz tym jalowym?

 

komp zadnych innych bledow Ci nie pokazuje?

wskazania na sondzie masz dobre?

 

dodam że wcześniej falowały obroty więc wyczyściłem "krokowy" i silnik pracował idealnie. I tak było dwa miesiące

 

a filtry wymieniales?

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzy zaworowe ustawione po 0,25, a przejmuje się bo nie jestem z tych co uważają że jak się kręcą koła to jest git. a jeżeli chodzi o nie schodzenie do właściwych obrotów to tylko na Pb, a po odpaleniu na gorącym muszę dodać gazu żeby nie spadł też na Pb bo na Pb odpalam. A jak by były zapieczone wtryski to by chyba występował problem z dalszym wkręcaniem się na obroty, chyba że się mylę. Najgorsze jest właśnie takie przebieranie na jałowym na Pb i na Lpg. Niby obroty stabilne wskazówka stoi w miejscu ale mimo to obroty nie są równe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak. odpalam zimny obroty spadna do 400-500 i wracaja do 900. trzesie budą i nierówno pracuje mimo że obroty w miejscu. rozgrzewa się obroty spadaja do ok 600. również na rozgrzanym dziwne pyrkanie z tłumnika. Na Lpg i Pb to samo. kiedy wcisne szybko pedał gazu i natychmiast puszcze dławi się i obroty spadają prawie do zera i to na Pb. kiedy jade dosyc wolno i chce przyspieszyc szarpnie ze trzy razy i jest tak samo jak puszcze noge z gazu to tez szarpnie. odpinam sonde niby sie nie dławi ale to pyrkanie nadal zauwazalne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.