Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z częściami nie ma problemów (zresztą mało kiedy są potrzebne). Ceny dość przystępne (popatrz sobie na allegro, dla jakiejś tam mniej więcej orientacji). Przykładowo za filtr powietrza, paliwa i oleju w sumie zapłaciłem niewiele ponad 100zł także IMO całkiem OK. Wrażenia chyba wiele zależą od silnika. Sporo osób pisze, że poniżej 2.8 troszkę brakuje mocy, zależy jak jeździsz co lubisz itp. Ale chyba "lepiej jak jest więcej" pasuje tutaj jak ulał. Szczególnie, że różnic w spalaniu nie ma jakiś wielkich w porównaniu z 1.8 lub 1.9.

 

Autko bardzo przyjemne i wdzięczne w użytkowaniu, strasznie przyciąga wzrok (na początku trzeba się przyzwyczaić :D). Jeździ się niesamowicie (siedzi się praktycznie na tylnej osi :D). Jeżeli będziesz się decydował na roadstera to dodatkowo dochodzi jazda bez dachu co jest już całkowitym odlotem :D.

Opublikowano

Z3 jest na płycie podłogowej z E36, części są dostępne w dość dobrych cenach (jest chyba taki mit wokół Z3, że to rzadkie auto i nie ma do niego części).

 

Tak jak napisał Gerath - im większa pojemność silnika, tym lepsze wrażenia, ale jest też kwestia różnicy w cenie auta (mocniejszy silnik - wyższa cena).

 

Ogólnie radość z jazdy jest ogromna, szczególnie bez dachu:).

Myślałem, że ciężko będzie przyzwyczaić się do dość długiej maski, ale nie sprawia to problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.