Skocz do zawartości

brak ladowania, problem z pompka paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. problem jest takiej natury, ze po ostatniej nocy zastalem kompletnie rozladowany akumulator. 12,8 V prad ladowania to stanowczo za malo, wiec chcialbym sie dowiedziec czy cos oprocz alternatora moze powodowac taki spadek.

 

2. pompka paliwa - chodzi caly czas, lampka rozruchu sie nie pali. o co chodzi? oczywiscie wszystko sprawdzalem na naladowanym aku.

 

sam aku jest calkiem nowy. bezpieczniki wszystkie ok.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
Czytasz trochę ze zrozumieniem ? Mierzysz w czasie pracy silnika ale po kilku minutach od odpalenia ponieważ świece grzeją jeszcze kilka minut po odpaleniu zimnego dlatego wynik pomiaru może być zaniżony .Sterownik znajdujdziesz idąc po przewodach od świec żarowych ,ciągle pracująca pompa to też może być efekt sklejonego przekażnika.Wykaż trochę samozaparcia i szukaj :norty: powodzonka
Opublikowano

przyczyna okazal sie oderwany przewod od swiatla mijania. wisial luzno, nigdzie nie dotykal. nie mam pojecia co tam sie stalo ze tak wariowalo. odlaczylem calkowicie wtyczke i spokoj. wszystko dziala. prad na aku 12,5 V , ladowanie 13,2 V - nie za male ?

 

dzieki Marek za podpowiedzi ; )

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.