Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jakieś dwa może dwa i pół roku temu, kiedy znajomy rozglądał się za nowym autem oglądałem z nim E32, super limuzyne BMW. Jej wyposażenie nie dziwiło, a śmieszyło... czego to ludzie nie wymyślą :D

Ceny były wysokie, na Allegro ludzie ostro licytowali E32 za dwadzieścia klika tysięci złotych... były nawet wystawione za 30.000 zł i nie była to cena nie realna. Nikt wtedy nie mówił, że to przestażałe auto a po prostu starsza, ale nie w sensie rozwiązań technicznych a daty produkcji, limuzyna BMW.

Co teraz stało się z cenami E32? Jak widać strasznie spadły, stała taka jedna w komisie w Mysłowicach E32 750il, ze wszystkim, 4-ro miejscowa, z lodówką... cena 14.000 zł. Stała przynajmniej od czerwca'2004 do marca'2005... chętnych chyba brak.

Wiele sensownych E32 kosztuje właśnie kilkanaście tysięcy złotych... mniej sensowne, lub 750il grubo poniżej 10.000 zł.

Czy to auto może jeszcze spaść z ceny? Oczywiście zakładając, że kupując go będzie się o niego dbać. Czy jeżdząca limuzyna tej klasy może za pare lat kosztować np. 3.000 zł?

Czy ładnym E32 grozi śmierć?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
moim zdaniem zadna smierc im nie grozi, bo nawet jak je beda dawac za darmo a nie za 3000 pln to i tak beda 7kami jezdzic ludzie ktorzy nie montujac gazu sa w stanie sie nimi poruszac :)
Opublikowano

Nie ładne E32 w dobrym stanie trzyma cene (mniejszą niż przed majem).

Auto 4-osobowe cieszy się bardzo małym zainteresowaniem. Nie jest już dla prezesa (mało reprezentatywne - są nowsze modele - droższe).

Co do 5 osobowych to fakt ceny niskie, ale pokaż mi naprawdę zadbaną sztukę. Jeżeli byłaby taka to mogła by być nawet za 20000 zł.

Poza tym patrz, że ceny spadają bo ceny paliw rosną, a ludzie boją się V12, bo podobno trudne do zagazowania, bo podobno pali 30-40litrów.

Opublikowano

Wiem właśnie patrzę to aż mi się żal robi ja swoja właśnie czteroosobowa kupiłem trzy lata temu za 35tys. zł :)

Teraz takie kosztują góra 20tys. więc ostatnio długo myślałem o tej sytuacji i postanowiłem swojemu autu dać u mnie dożywocie :) Czyli utrzymywać ją cały czas w nienagannym stanie za rok dwa rozejrzeć się za E38 a moją ukochaną E32 dopieścić i używać tylko sporadycznie i czekać aż inne się wykruszą i mieć za 10 lat wspaniałego klasyka :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Wiem właśnie patrzę to aż mi się żal robi ja swoja właśnie czteroosobowa kupiłem trzy lata temu za 35tys. zł :)

Teraz takie kosztują góra 20tys. więc ostatnio długo myślałem o tej sytuacji i postanowiłem swojemu autu dać u mnie dożywocie :) Czyli utrzymywać ją cały czas w nienagannym stanie za rok dwa rozejrzeć się za E38 a moją ukochaną E32 dopieścić i używać tylko sporadycznie i czekać aż inne się wykruszą i mieć za 10 lat wspaniałego klasyka :)

 

 

:cool2: będę trzymał kciuki bo idea piękna.

Opublikowano

Niestety E32 umrze i to niebawem. (tzn ceny spadną grubo poniżej 10tys i to niezależnie od rocznika)

E32 to typowy dupowóz dla prezesów i bogatszych właścicieli firm, ale wyłącznie wtedy gdy było nowe i właśnie opuściło fabrykę. Czyli jak nietrudno się domyśleć to już przeszłość! To auto nigdy nie będzie klasykiem takim jak chociażby seria 6, poczciwe rekiny czy modele M. Czas tego auta kończył się po okresie amortyzacji czyli po 5 latach od opuszczenia fabryki. Wiem, że zaraz odezwą się głosy, że niemam racji i się nie znam itd itp OK, ale odpowiedzcie sobie sami na pytanie czy model E32 spowodował jakąś rewolucję w historii motoryzacji i Bawarskiem Firmy?

Opublikowano
Jakub a powiedz mi czy BMW E23 to nie klasyk?? albo Mercedes 126?? Dla mnie te auta są klasykami więc nie widzę powodów żeby E32 nie stała się klasykiem na przełomie 10 lat.
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Niki prześlij jakieś fotki wnetrza swojej e32.Podobaja mi sie 4 miejscowki.

A co do cen to sytuacja dlatego ma się tak ponieważ autami z tak duzymi silnikami jest małe zainteresowanie.Pozatym nie ma az tak bardzo duzo osob ktore jest stac na utrzymanie go - porównując do innych aut.

Opublikowano
Niki prześlij jakieś fotki wnetrza swojej e32.Podobaja mi sie 4 miejscowki.

A co do cen to sytuacja dlatego ma się tak ponieważ autami z tak duzymi silnikami jest małe zainteresowanie.Pozatym nie ma az tak bardzo duzo osob ktore jest stac na utrzymanie go - porównując do innych aut.

 

 

Wystarczy kliknąć na dwa linki pod fotką to zobaczysz moje wnętrze :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

E23 tak, jest klasykiem, i to nie tylko dlatego że jest rzadkością (w dobrym stanie oczywiście). Mój brat ma taką, mam okazję często nią jeździć i ogladać. W tym aucie jest coś pięknego, w stylistyce widać zapożyczenia z przełomu lat sześćdziesiatych i siedemdziesiatych itd. E32 to produkt lat osiemdziesiątych, a więc czasy różu, tandetnego disco i zespołu Papadance.

Podejrzewam, że większość z Was chciałaby zamienić w przyszłości e32 na e38, a to świadczy o tym, że to auto jest zwykłym przedmiotem użytkowym, a nie klasykiem.

Opublikowano

Tu moglbym polemizowac i naprawde moznaby było prowadzic nieskończenie długa dyskusje na ten temat.

 

Pozdrawiam wszystkich pasjonatów serii 7.To jest to chłopaki :)

Opublikowano

BMW to BMW !!!!

E32 to jeszcze nie klasyk bo za mlode ale bedzie pieknym klasykiem !!!

E30 to jak okreslic ? Niemiecki duzy fiat :D :mrgreen:

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

Ja wiem jedno zadbana E32 nadal wzbudza zainteresowanie i zachwyt na ulicach wiem bo mam taką i widzę reakcje ludzi :P

Ja za parę lat jak ich będzie coraz mniej i te co będą się pokazywać będą zadbane to te auto na pewno będzie klasykiem :)

E30 też wróżę dobrze tylko muszą się te zwłoki co nieraz widuje na złomowiskach znaleźć i będzie dobrze :)

E21 to już klasyk pełną gębą więc E30 też będzie :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Nie mogą się zgodzić ze stierdzeniem, że każdy następny model będzie klasykiem. Twoja 750iL będzie unikatem własnie przez to, że jest 4 osobowa, że ma przepiękny silnik i pewnie jest w idealny stanie.

Po e30 jest e36. Najbrzydsze auto w historii marki. Błagam nie róbcie z niego klasyka!

Opublikowano
Mnie normalnie krew zalewa jak widze, ze E32 zrownalo sie prawie cenami na przyklad z Golfem III, ktory zawsze byl z zalozenia autem dla plebsu. Jako nowe E32 kosztowalo 4 x tyle co ten golf. Ale rynek jest rynkiem i nic na to nieporadzimy.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Po e30 jest e36. Najbrzydsze auto w historii marki. Błagam nie róbcie z niego klasyka!

 

Sorry, ale dla mnie e30 to ostatnia prawdziwa 3-ka... :D

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Mnie normalnie krew zalewa jak widze, ze E32 zrownalo sie prawie cenami na przyklad z Golfem III, ktory zawsze byl z zalozenia autem dla plebsu. Jako nowe E32 kosztowalo 4 x tyle co ten golf. Ale rynek jest rynkiem i nic na to nieporadzimy.

 

Rynek wycenia po wartości użytkowej, czyli takiej że auto cie zawiezie tu i tam, tyle spali, raczej nowie więc po drodze nie nawali... a reszta jest nie ważna.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja wiem jedno zadbana E32 nadal wzbudza zainteresowanie i zachwyt na ulicach wiem bo mam taką i widzę reakcje ludzi :P

 

Tylko jaki zachwyt? Podjeżdzasz nią pod dom jakiś ludzi to mówią, że ktoś przyjechał super limuzyną BMW czy może starym dużym BMW?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja wiem jedno zadbana E32 nadal wzbudza zainteresowanie i zachwyt na ulicach wiem bo mam taką i widzę reakcje ludzi :P

 

Tylko jaki zachwyt? Podjeżdzasz nią pod dom jakiś ludzi to mówią, że ktoś przyjechał super limuzyną BMW czy może starym dużym BMW?

 

 

Pozdrawiam

 

 

Jak rozmawiam z ludźmi o moim samochodzie którzy nie bardzo się znają na modelach BMW i się pytam ich tak ile mu dają lat to mówią 7 jak im mowie ze ma 14 to im szczena opada ze tak 14 letnie auto morze dobrze wyglądać i ze tyle lat temu były już takie bajery w samochodach. Inni znów mi gratulują i mówią ze tak powinno wyglądać BMW. Więc ludziom podobają się te BMW z lat 90.

Złą robotę robią im tylko ludzie którzy kupują taką E32 za jakieś grosze potem nie mają za co ich naprawiać i jeżdzą takie gruchoty naprawiane młotkami :( No cóż E32 wchodzi w ten najgorszy okres już mocno używana ale jeszcze nie klasyk, ale poczekajmy jeszcze parę lat jak te mocno zjechane skończą swój żywot a zostaną tylko te zadbane i dopieszczone :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

moze jeszcze przed majem, gdy ktos mial ladnie utrzymana 7 to ktos sie tym zachwycal

 

choc ja sam nigdy na zywo na ulicy ladnej 7 nie widzialem, przewaznie stare obdrapane felgi, brudne, klekocace, dymiace z gazem

 

 

teraz to na ludziach robi wrazenie e39 540 lub m5 po 99 w super stanie albo e38 ladnie zadbana z duzymi felgami z mlodszych lat

 

e38 juz porzejelo role starej e32, jest tego teraz tony, tyle tego nawiezli ale wiele to szroty, z mocno podniesionym tylem, ludzie nakupili a teraz nie maja kasy na naprawy niva...

 

mi sie osobicie podbaja e32 i e34 ale w idealnym koneserskim stanie, to dalej na mnie robi duze wrazenie i sam chcialbym miec takie auto w koneserskim stanie, takie ze mucha nie siada

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.