Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kiedys pytalem czy ktos ma mapy prawidlowo ustawionego sterrownika lpg kme pisalem o tym ze moje bmw jezdzi ok i tak bylo do 4500 rpm a pozniej to zagadka nic nie mozna bylo zrobic fachowcy rece rozkladali sarpanie jakby paliwa nie dostawal a ja krok po kroku doszedlem do tego co jest tego przyczyna. i obroty sam ustawilem wolne i jest super pa;i 11.3 l na 100km w trybie mieszanym chyba jest to dobry wynik piszcie jak bede mogl pomuc to chetnie pomoge POZDRO :cool2: :cool2: :cool2:
jedynakk
Opublikowano
Tu nie ma miejsca na metody "prób i błędów". Tobie moze sie wydawac ze wszystko juz jest ok a tak naprawde niszczysz silnik. Poszukaj dobrego warsztatu bez takich pseudo-fachowocow co tylko rozkładaja rece. Jezeli masz zwykła mieszalnikowa instalacje to właśnie to jest Twoj problem. A to spalanie to zadna rewelacja...
Opublikowano
jedz do fachowca sprawdz cisnienie na instalce jakie jest podawane przyczyna moze byc banalna począwszy od zbyt cienkiego przewodu ze zbioronika
Opublikowano
Spróbuj pojeździć na benzynie przez 30-40 km. Z tego co wiem sam powinien się prawidłowo zmapować i nie ma potrzeby wgrywania map paliwowych na lpg.

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.