Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem- pare tyg temu mialem juz paliwo na czerwonym polu..pojechalem na stacje wlalem jakies 11 litrow ...zapalam auto patrze a tu jak stala wskazoka na czerwonym tak stoi... nic nie ruszylo sie:( na drugi dzien akurat podnosilem auto z jednej strony bo cos tam grzebalem przy kole i jak opuscielm i odpalilem auto zeby przestawic patrze-a tu wreszcie znow pokazuje poprawną wartosc. Mysle naprawilo sie... za jakis czas zalalem do tego paliwa za 100zl i mialem razwm gdzies okolo~36 litrów w baku pojezdziem tu tam siam i zostalo okolo 20l. No i auto stalo tydzien.. miedzy czasie tam po paru dniach tylko musialem je przestawic w inne miejsce-i pokazywalo normalnie te ~20l ale dzis jak zapalilem auto to znowu pokazuje ze na czerownym polu a na bank jest te ~20l bo nie jezdzilem nigdzie przez tydzien odkad mi to zostalo. I w czym problem ze to dziadostwo nie pokazuje tyle ile powinno? :(

Opublikowano
Ja mam to samo. No i po tankowaniu potrafi wskaznik zejsc na 0. Gdy tankuje trzymam przycisk gdy poczuje opor to puszczam czekam chwile i znow tankuje. W tedy po zatankowaniu widac ze jest wiecej paliwa a nie jeszcze mniej. Teraz mam LPG no i wkurza mnie to bo raz mam 0 raz 1/4 baku
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

problem stal sie na tyle powazny ze przy zatankowaniu do pelna auta i zaraz po tej czynnosci wlaczniu zaplonu pokazuje nadal 15l a dopiero jak przyjade do domu okolo 7km to po ponownym zapaleniu auta pokazuje dopiero full zbiornik, ale np przejade z tego 15L jednym ciagiem zejdzie do prawidlowej wartosci zegar po czym po wylaczeniu auta i wlaczeniu znow pokazuje 15 ... i w zasadzie pokazuje non stop 15L bez zmian... czasem wychylenie wraz z ubywaniem paliwa oscyluje 14~16L .

Wymontowalem lewy czujnik- jest ok z wygladu, wzialem w gore go to wskazowka z 14L wskoczyla na okolo 18-20L , jak max w dol to wrocila do swojej "normy" 15L, zamontowalem, po czym wymontowalem prawy czujnik z pompka- tutaj po podpieciu i daniu max w gore plywaka nie ruszlo sie nic z 15L ale za to po opuszczeniu max w dol wskazowka opadala na wartosci do rezerwy. Zamontowalem z powrotem-mam pol zbiornika paliwa a ten dalej pokazuje 15L... i nie wiem ktory w koncu czujnik mam wymienic prawy czy lewy ??? z tego co wlasnie opisalem to wydaje mi sie ze chyba prawy cos miesza mi... co myslicie o tym? no chyba ze zegary sie sypią....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.