Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

pytanie jak w temacie. czy warto kupic firmowe (Continental Conti Winter Contact TS790) opony z datą produkcji 2003r (czyli sprzed 5 lat). sprzedajacy twierdzi, że to stare zapasy magazynowe. cena jest kuszaca, bo choc model juz stary nie produkowany to tej firmie chyba mozna zaufac, ale czy 5 lat to nie zadlugo?

 

i drugie pytanko: co sądzicie o oponach NOKIAN?

 

z gory dzieki za podpowiedzi.

 

pozdrawiam

Opublikowano

interpretacja koncernow mowi ze opone mozna sprzedawac do 5 lat od daty produkcji bo potem guma juz nie ta sama.. pewnie troche w tym prawdy troche pucowania zeby rynek nie spowolnil..

jak bardzo konkurencyjna jest ta cena wzgledem podobnego kompletu nowego? -25%? -50%? -75%?

Opublikowano

cena 320 za sztuke. wydaje sie byc bardzo konkurencyjna.

 

225/45R17 Continental Conti Winter Contact TS790 NOWE!!!

 

SSR

 

INDEX - H

 

Opony z niemieckich zapasów magazynowych. 100% jakość!!! 1 Gatunek!!!

Opublikowano

A zwróciłeś uwagę, że to RunFlat'y? Masz czujniki ciśnienia w oponach?

A poza tym będzie bardzo twardo.

 

A co do wieku to tak jak napisał Zalew - zalecenia są takie żeby sprzedawać opony nie starsze niż 5 lat. Ale opony renomowanych marek są tak dobre technologicznie i wykonane z na tyle dobrych mieszanek, że nie twardnieją tak jak stare polskie Stomile. Więc jeżeli masz na nie pełną gwarancję to śmiało. Cena rzeczywiście bardzo dobra.

 

A Nokian :?: A kto jak nie Finowie ma robić dobre opony zimowe :?: :D

Opublikowano
A zwróciłeś uwagę, że to RunFlat'y? Masz czujniki ciśnienia w oponach?

A poza tym będzie bardzo twardo.

 

moje auto nie ma czujnikow cisnienia. czy to uniemozliwia zalozenie tych opon?

 

czemu bedzie twardo i jakie opony proponujesz zeby nie bylo twardo?

 

pozdrawiam

Opublikowano

Co do opon kilkuletnich, prócz tego że są zleżałe, to ważne jest w jakich warunkach były przechowywane.

Co do letnich opon to wiek 5lat leżakowania jest nie groźny,

ale przy zimówkach, gdzie używa się specjalnych komponentów gumy do jazdy po śniegu i błocie pośniegowym jest to już istotne. Stara guma traci swe cechy i jest twardsza, i czasami jazda na takiej zimówce jest prawie jak na oponie letniej.

 

Ale oczywiście słaba zimówka w warunkach zimowych lepiej się zachowuje od opon całorocznych. No ale jeśli ktoś jeździ tylko na obszarze swojego miasta, to całoroczne opony są wystarczające użytkowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.