Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam następujący problem:

BMW e36 325i silnik m50

po przekręceniu kluczyka dochodzi do 1000obr i gaśnie.

Czasem nawet od 500obr nie dochodzi.

jak sie uda przytrzymać go dłużej to kuleje i po 3-4s gasnie.

co to może być?

pompa paliwowa działa, przepływomierz też, świece niedawno wymienione a przy tym zrobiłem przegląd cewek, zresztą do wczoraj jeździł normalnie, aż sie zatrzymałem, zaczął kuleć i zgasł. od tamtej chwili już nie odpalił.

Ktoś miał coś podobnego?

Opublikowano

Już naprawione. :D

Okazało się, że jednak problem z pompą paliwa. :?

Jakiś rok temu wymieniałem pompę. Jak ją ściągałem musiałem rozciąć oryginalny przewód paliwowy. Niestety nie miałem takiego samego na zmianę więc zastosowałem zwykły przewód paliwowy. Po jakimś czasie przebywania w baku przewód ten stał się miękki. Jak wiecie łączy on pompe z wyjściem z baku i jest poprowadzony spiralą. Jak zrobił się miękki to zagiął się bardziej w jednym miejscu i spowodował zaporę, przez co paliwo mimo działającej pompy nie przechodziło dalej. :duh:

Jakby ktoś stosował inny przewód od oryginalnego radze sprawdzać go co jakiś czas bo może stać się to co u mnie lub może się przerwać a w tedy pompa jak najbardziej będzie sobie pracowała ale albo będzie zator albo paliwo po bardzo krótkim obiegu wróci do baku.

 

Może komuś ta informacja oszczędzi sporo czasu i nerwów.

 

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.