Skocz do zawartości

Admiko

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Admiko

  • Urodziny 02.01.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2005
  • Lokalizacja
    Zabrze

Osiągnięcia Admiko

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, dołącze do tematu.Padła u mnie ta klapka gasząca (przepustnica) niestety. Znalazłem na allegro używke. Wymieniłem, działa. Niby wszystko OK ale pojawił się jeden problem przy obrotach do ok. 2000obr/min muli mi silnik. Jak powoli przyśpieszam lub jak zwalniam i następnie powoli przyśpieszam na chwile mi przymula. Jak staram się jadąc utrzymać obroty na na stałym poziomie ale poniżej 2000 to zaczynają lekko falować (zaczyna odczuwalnie "skakać" trzęść przód-tył). Powyżej 2000 obrotów (czy delikatnie poniżej jak włączy się turbina) nic się nie dzieje. Próbowałem przejazdu z odpiętą klapką i problemu nie ma. Obserwowałem też zachowanie klapki podczas powolnej jazdy i ani drgnie. Spotkaliście się z takim objawem? co może być tego przyczyną? Myślałem że klapka jest jeszcze w jakiś sposób uszkodzona ale przy normalnej jeździe nie się nie porusza, a przy gaszeniu sprawnie domyka. Widzę, że na tej kostce (przechodzi dalej), która podłącza klapkę gaszącą jest jeszcze jakaś sonda w rurze dolotowej ale czy może powodować takie objawy? tylko w sumie co to ma do rzeczy jeśli odpinam tylko klapkę do testów i wszystko działa tzn nie trzęsie.
  2. Witam, u mnie podobny problem jak u kolegi. Z przycisku nie da się zamknąć i czasem otworzyć, natomiast z kluczyka bez problemu. Zauważyłem, że problem pojawia sie po otwarciu i zamknięciu klapy bagażnika. Do tego dziś doszedł problem z 3-cim światłem stopu, które zapala sie po włączeniu ogrzewania tylnej szyby i oczywiście gaśnie po jego wyłączeniu. Taki włącznik 3-go stopu się zrobił, przy czym nie zaświeca się po naciśnięciu hamulca. Podstawowe (boczne) działają bez problemu. Wydaje mi się, że problem w wiązce elektrycznej prowadzącej z dachu do klapy (pewnie gdzieś się jakiś przewód przetarł lub woda dostała). Do tego dziś rano przeszedł mi komp na język niemiecki (może jakieś zwarcie). Po pojawieniu się problemu z światłem stopu problem z zamykaniem znikł chwilowo. Jak nie da się zamknąć i trzasnę mocniej klapą to zamki działają z przycisku. Miał może ktoś coś podobnego i może doradzić? Zacznę od sprawdzenia wiązki przewodów.
  3. Admiko

    Silnik nie odpala - pomocy

    Już naprawione. :D Okazało się, że jednak problem z pompą paliwa. :? Jakiś rok temu wymieniałem pompę. Jak ją ściągałem musiałem rozciąć oryginalny przewód paliwowy. Niestety nie miałem takiego samego na zmianę więc zastosowałem zwykły przewód paliwowy. Po jakimś czasie przebywania w baku przewód ten stał się miękki. Jak wiecie łączy on pompe z wyjściem z baku i jest poprowadzony spiralą. Jak zrobił się miękki to zagiął się bardziej w jednym miejscu i spowodował zaporę, przez co paliwo mimo działającej pompy nie przechodziło dalej. :duh: Jakby ktoś stosował inny przewód od oryginalnego radze sprawdzać go co jakiś czas bo może stać się to co u mnie lub może się przerwać a w tedy pompa jak najbardziej będzie sobie pracowała ale albo będzie zator albo paliwo po bardzo krótkim obiegu wróci do baku. Może komuś ta informacja oszczędzi sporo czasu i nerwów. Pozdrawiam,
  4. Admiko

    Silnik nie odpala - pomocy

    Witam, Mam następujący problem: BMW e36 325i silnik m50 po przekręceniu kluczyka dochodzi do 1000obr i gaśnie. Czasem nawet od 500obr nie dochodzi. jak sie uda przytrzymać go dłużej to kuleje i po 3-4s gasnie. co to może być? pompa paliwowa działa, przepływomierz też, świece niedawno wymienione a przy tym zrobiłem przegląd cewek, zresztą do wczoraj jeździł normalnie, aż sie zatrzymałem, zaczął kuleć i zgasł. od tamtej chwili już nie odpalił. Ktoś miał coś podobnego?
  5. wsadź stożek problem zniknie - u mnie działa pozdr,
  6. Jak czujesz gaz to może jakaś membrana przepuszczać - to lepiej do gazownika. A z tym spalaniem to zrestartuj kompa. Odłącz klemy z aku i połącz na chwile kablem obie (nie próbuj tego na podłączonym aku :p) Komputer poprostu zawalony co chwile innymi danymi z przełączania benzyna /gaz sie blokuje i szaleje przez to masz potem spalanie jak w czołgu Sprawdź sam u mnie pomogło i u kumpla też. Pozdr,
  7. pompa sprawdzona daje ciśnienie
  8. Witam i dołącze do problemu. U mnie wygląda to nastepująco z tym, że silnik 2,5l: Odpala ale od razu gasnie (tak po ok 1-2s) Jak pompuje gazem to chodzi ale trzęsie i max 1000 obrotów, jak puszcze gaz to gaśnie. Jak odpale na LPG to chodzi bez problemu, a co dziwniejsze jak po przełączeniu chodzącego silnika przy ok 3000obr/min przełącze na benzyne to chodzi poprawnie do momentu spuszeczenia na wolne obroty. tutaj po ok 3-4s zaczyna kuleć i już nie da sie wkręcić powyżej 2000obr potem strzela w kolektor ssący. Sprawdziłem pompe (ok), świece i cewki również, dolot szczelny, Przepływka awaria do wymiany i chodzi bez ale wczesniej i bez przepływki chodził równo. Hmm nie wiem co sprawdzać dalej. Prosze o porady. Sobota jest to warsztatu nie znajde, najwczesniej w poniedziałek :( Pozdr.
  9. a spróbuj coś innego: odłącz akum na jakieś 30 min. Przez ciągłe przełączanie Gaz-benzyna komc zbiera duże ilości różnych danych, po jakmś czasie zapycha kompa. Przez to pojawia sie większe spalanie. Po zresetowaniu powinno wrócić do normy. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.