Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bmw 318 e36 m40. witam.mam pytanie wymieniłem wałek rozrządu na nowy,popychacze nowe tylko dzwigienki zostały stare,a silnik klepie głośniej niż przed wymianą.co może być przyczyną?

z góry dziękijavascript:emoticon(':modlitwa:')

javascript:emoticon(':modlitwa:')

Opublikowano
a jak wyglądały dzwignie?dzwignie powinno sie wymieniac razem z wymianą wałka.wytare dzwignie na nowym wałku,rozumiem ze sie daje jeszcze nowe dzwignie do starego wałka ale nie na odwrót.a jakiej firmy masz popychacze(najlepsze sa firmy INA) i wałek?spotkałem sie z paroma sytuacjami ze nowe popychacze było bardziej słychac niz stare.jest taka zasada podobno(paru mechaników od bmek mi tak mówiło) ze po złozeniu wszystkiego(wałka dzwigni popychaczy itd.) i przykreceniu głowicy trzeba poczekac pare godzin z rozruchem silnika(zeby popychacze sie ustawiły) bo inaczej będzie klepało gorzej niz przed wymianą.nie wiem ile w tym prawdy.
///M40pwr
Opublikowano
ze sie wstrzykuje olej to normalka.masz racje,nie mozna odpalac od razu ale w tdsach,znalazłem w książce bmw dla serwisów ze najlepiej trzeba odczekac 30min.(czas jest uzalerzniony od temperatury otoczenia) po złozeniu wszystkiego(popychaczy,dzwigienek,wałka) ponieważ popychacze pozbawione nacisku rozprezaja sie i potrzeba troche czasu aby powróciły do pozycji roboczej i kolejne minimum 30min po przykreceniu głowicy.jesli nie sciagało sie głowicy to minimum 40min.
///M40pwr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.