Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

524 2,4 TD E34 /92

Skorodował mi króciec na układzie chłodzenia, przy czyjniku temperatury, w bloku silnika. Przewód gumowy trzyma sie "na słowo honoru" Już raz straciłem tamtędy płyn. Jaka jest technologia wymiany króćców w bloku silnika. Czy konieczne jest wyjęcie silnika.

Jaka jest technika mocowania króćców w bloku silnika ? Wkręcane, wlutowane czy może wprasowane.

 

Pierwsze objawy wycieku w tym miejscu. Zaczeła sie pojawiać delikatna rosa na przedniej szybie. Bedę wdzieczny z informacje :modlitwa:

Opublikowano

Jest wprasowana. Mozna sprobowac dostac takie cos w serwisie ale raczej bedzie ciezko. Podobnie z uzywkami.

Daj do mechanika niech nagwintuje kawelek miedziawki i zrobi gwint w glowicy i wkreci z jakims uszczelnieniem.

Opublikowano

Najprostsze rozwiązania sa najlepsze. Sprawdze serwis, co oni na to. Szczerze mówiąc nie mam zaufanego mechanika.

O efektach i sposobie usunięcia usterki napisze.

 

Dzięki.

Opublikowano

Witam,,,

Króciec został wklejony na klej do aluminium . Zrobiłem 500 km od naprawy i jak na razie nie ma ubytków w układzie chłodzenia.

Ale jest inny drobiazg którego nie było. Temperatura silnika w/g wskazań

czujnika wyrażnie wzrosła. Do tej pory (przed awarią) utrzymywała się stabilnie w połowie wskazań. Obecnie sięga czerwonego pola.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.