Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam pierwszy post i pierwsza prosba o pomoc.

 

sprawa dotyczy e36 z 1991 roku 316i.wkreca sie na 4 tys zamiast na 6,5 tys jak kiedys.wymiana przeplywki nic nie pomogla.dalej to samo.podejrzewam pompe paliwa poniewaz glosno chodzi i mozliwe ze ma za male cisnienie.doradzono mi zebym najpierw wymienil filtr paliwa bo juz dlugo nie byl wymieniany.

 

jako ze siedzicie w temacie prosilbym o jakies porady

 

pozdrawiam

Opublikowano
ja raczej obstawiekoniec wałka rozrządu.

Tylko dodam, że jeszcze trzeba zerknąć na hydroregulatory i dźwigienki. Co do pompy, to sprawdź ciśnienie - za filtrem powinno być powyżej 3 Barów.

Opublikowano
no dzieki koledzy.po poludniu dzialamy i sprawdzamy

 

Jako, że to twój 3 post to cię nie zlinczuje... Tematów typu nie wkręca się na obroty jest 1/4 działu "Seria 3" :lol: Korzystaj z opcji "Szukaj" :search:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
obiecuje poprawe i prosze o rogrzeszenie

 

Jesteś rozgrzeszony :twisted: Za pokutę zadaje czynnie pomagać kolegom z forum :P

 

Twoje problemy z wkręcaniem dotyczą prawdopodobnie uszkodzenia głowicy wytarcia wałka oraz krzywek, albo uszkodzenia hydoregulatorów... Albo obie awarie razem... Koszt naprawy takiego uszkodzenia waha się w ok. 800-1200zł mimo, że to kupa kasy to bardzo bardzo warto... Jak dobrze poszukasz na forum znajdziesz adres mechanika z Aleksandrowa Łódzkiego który problem (właściwie wadę/ niedopracowanie fabryki) naprawia i stosuje części z silnika M43 dzięki czemu rozrząd ma łatwiej pracować i na dłużej starcza :cool2: Może też być jak piszesz wada pompki paliwa, ale jeśli silnik twój to M40 to w 95% przypadków takie dolegliwości to właśnie ta awaria... Kiedyś kumpel miał ten sam problem i zmieniał silnik za który zapłacił 1000zł, później żałował... Warto zrobić głowicę bo w tych silnikach mocno się to opłaca :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Ja mam cos podobnego, do tej pory sie z tym nie uporalem. U mnie silnik nie klekocze. odciecie ma prawidlowe, ale gdy jest pod obciazeniem czuje jak slabnie powyzej 5500. Tak jakby nie pracowal na jednym. Kiedys przeczytalem tu na forum, ze to moze byc jakas sprezynka na zaworze, ale jeszcze tego nie sprawdzilem. A jeszcze czesem cos dziwnie zatrzeszczy w silniku(ten dzwiek mnie przeraza) gdy go na luzie wysoko wkrecam. Silnik nie bierze oleju ogulnie do 5500 ciagnie ok. A jednak cos jest nie tak. Po wymianie pompki paliwowej, filtra paliw, swiec, przeplywki.
Opublikowano
raczej również obstawiam głowicę... a konkretnie rozrząd... sprężyna zaworu jakby pękła to mogło by być nieciekawie... nie miałem takiego przypadku ale myśle że mogło by dojść do urwania zaworu w skutek silnego uderzania w jego grzybek powierzchnią tłoka... moja opinia, uszkodzony hydroregulator

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.