Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pompa u Ciebie:

http://img377.imageshack.us/img377/7202/e32pompabw3.jpg

 

Pompa E39 540i:

 

Średnica [mm]: 43

 

Długość [mm]: 137

 

http://img440.imageshack.us/img440/7232/e39pompajz9.jpg

 

Zmierz swoją pompę i sprawdź czy nie przeszkadzałby fakt, że króciec jest w bok. Teoretycznie obie mają dawać 3.5 bara.

Opublikowano

wymiary chyba sa takie same - tzn srednica jest 43mm w obu ;

wysokość - 137 w e39 i 143 w e32 - roznica wynika z tego ze w e32 wyjscie jest do gory a w e39 na bok - wiec jest to samo

 

wyprowadzenie nia ma najmniejszego znaczenia - ten bak ma 90 litrow - mozna tam wsadzic pompe strazacka nawet :wink:

 

 

bedzie trzeba jedynie przelutowac konektorki bo u mnie sa na srobe a tu na wsowki .

Opublikowano

Ze złączami dla Ciebie najmniejszy problem, gniazda w komórce mi lutowałeś :mrgreen: a co takie konektorki. Najlepiej jakby można było zrobić testa z pompą od E39.

 

Jaką masz u siebie pompę Bosch czy Pierburg?

Opublikowano

pompa z 4.4 m62 na pokładzie - czuje sie ta moc pod noga :mrgreen:

 

 

wiec tak - pompa jest nizsza niz ta z e32- o ok 4cm - jednak jest to czesciowo zrekompensowane innym umiejscowieniem pierscienia mocujacego ( jest ok 2cm nizej ) - pierscien ten ma tez inna srednice - jest grubszy - mocujac pompe w stare mocowanie bez przerobki spowodujemy ze pompa bedzie w baku troche wyzej - jakies 2-3cm - to sporo biorac pod uwage ze jest to najszerszy punkt baku - i moze sie okazac ze jeszcze rezerwa nie zaswieci a pompa zacznie juz cianac powietrze...

 

nie zaglebiajac sie w szczegolu - pomierzylem wszystko i ustawilem nowa pompe tak ze jest nizej o ok 1cm od starej ( chodzi o dol pompy , bo gora nie ma zadnego znaczenia ) - w zwiazku z tym jest ona teraz zawieszona ok 1cm od dna baku - ma wystarczajacy luz i rownoczesnie jest mniejsze prawdopodobienstwo zasysania powietrza ( co wykancza pompe ) .

 

przerobilem takze konektorki oczkowe na zaciskowe ( tak zeby pasowaly do nowej pompy ).

 

 

 

pomiar cisnienia - wariat nie pompa ! - po wlaczeniu zaplony - chodzi ok 2 sekundy i nabija ok 6 atmosfer - jak odpalilem na gazie i pompa pracowala to w ok 4 sekundy zamknela skale na moim manometrze i dobila do ok 7 atmosfer .

 

 

nauczka - nie jezdzic jak w baku rezerwa !!!

Opublikowano

nic sie nie wyswietlalo , komunikatow nie bylo

 

mam jedna pompe paliwa

 

 

objawy - jak odpalalem zimny samochod rano to nie chcial jechac - nie wchodzil na obroty , przerywal , kichal prychal ... po rozgrzaniu na pb mial mula - np jade na 4 biegu , gaz w podlodze i 80km/h to max - na gazie bylo idealnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.