Skocz do zawartości

Elektryka , ksenony ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przypadkowo stałem się posiadaczem BMW 525i E39 z instalacją LPG (sekw). ciagle mam z nim problemy i wkładam co chwila w niego dużą kasę. Nie będę się rozwodził co wymieniłem, ograniczę się do tego z czym sobie nie mogę poradzić, i mechanicy z warsztatów do których jeżdżę. Mój porzednik usprawnił sobie przednie reflektory dokładając dokupine przetwornice i jeszcze coś tam i przerobił je na ksenony.

Od pewnego czasu po włączeniu swiateł przez pierwsze 20 sekund prawy reflektor swieci błękitnie, a nstępnie światło dosłownie staje się

no myślę że różowe i tak już święci cały czas, do następnego wyłączenia i włączenia.

Drugi problem polega na tym że elektryk naprawiając sygnał szukając przewodu pradowego metodą prób i błędów wyciągał niektóre przekaźniki z gniazd i z powrtem wkładał, ale po tym stwierdziłem że palą się obydwie kontrolki ABS i trakcji a co za tym idzie, nie dziłają te funkcje.

Proszę o jakieś podpowiedzi w obydwu kwestiach, bo coraz bardziej zniechęcam się do tego badź co bądź ładnego i z charakterem wózka.

Opublikowano

Co do ksenonów nie mam doświadczenia, ale gdzieś obok był temat świecenia na różowo...

Odnośnie ABS/ASC+T to najlepiej podłącz pod kompa, to jeśli nie dowiesz się wszystkiego, to zawęzisz poszukiwania...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

Ksenon się kończy więc świeci na różowo. Było o tym.

Co do ABS-u i trakcji, to podłącz do kompa, bo korzystając z usług takiego mechanika, to zaraz będziesz jeszcze bardziej narzekał.

No i powinieneś raczej być zrażony nie do auta, lecz do fachowości mechanika. A to dwie różne rzeczy.

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze zrobiłem kupiłem na alegro komplet żarówek ksenonowych firmy Osram 66040 takie jakie były w BMW dałem

po 120zł za sztukę.

Opublikowano

Dalej kontynując moje słabe doświadczenie z BMW (5- E39 2,5 benz.) chciałbym ażeby ktoś mający cierpliwość, który nie będzie odpisywał to już było przeglądaj (300tys post. bo jak można temat szczegółowy znaleźć), odpowiedział mi na rozwiązanie usterek w tym moim szwankujacym non- stop nabytku, którego mimo wszystko polubiłem.

1 - na wolnych obrotach, szczególnie jak jesze nie przełaczy się na LPG (później też ale nieco mniej kołysze), nierównomierna praca silnika z obrotami spdającymi do "bujania" silnika.

Podstawiłem się na komputer (oczywiście nie w serwisie) w dwa niezależne miejsca, stwierdzono padnięcie dwu sąd (więcej w tym miejscu chyba nie ma) znajdujacych się na katalizatorze. sa podobno odpowiedzialne za dobór mieszanki a co zatym idzie wolne obroty.

Proszę o potwierdzenie i radę czy kupić zamienniki firmy Bosch

po ok. 170zł czy orginały po 350zł oferują to sklepy motoryzacyjne.

 

2 - mój nieznany poprzednik mojego BMW do oryginalnych lamp przednich występująch w samochodzie jakimś cudem włożył żarówki ksenonowe na zasdzie:

- wystający kołnierz lampy tylnej jego części, powykruszał a następnie żarówkę z obłamanym wcześniej "kołnierzykiem" (widocznie w całości nie chciała wejść), wcisnął i zalał szybkoschnącym silikonem. Kupiłem nowe żarówki i nie wiem jakim sposobem je zamocować, może dobrać jekieś osłonki gumowe mocujące, bądź jakieś spinki - spiłować wcześniej do równej powierzchni ten pokruszony wystający kołnierz.

Proszę o kontakt i podpowiedź może jest sposób włożenia tych żarówek.

Zaznaczam, że w tym momencie nie chcę i nie mogę kupić nowych lamp, choćbym miał z powrotem zalać te żarówki silikonem .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm...

Jeśli wyszły padnięte sondy to niestety jedynym sposobem naprawy jest wymiana i skasowanie błędów i adaptacji. < napisz o jakie sondy chodzi to może coś się da zaoszczędzić?>

A lampy stanowczo do wymiany!!!

Nawet nie wspominaj na forum , że masz zamiar coś tam piłować i sklejać. < zaraz się nasłuchasz i to nawet słusznie>

Zastanów się jak to będzie świeciło.

Kup najtańsze lampy i nie drutuj.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Hmm...

Jeśli wyszły padnięte sondy to niestety jedynym sposobem naprawy jest wymiana i skasowanie błędów i adaptacji. < napisz o jakie sondy chodzi to może coś się da zaoszczędzić?>

A lampy stanowczo do wymiany!!!

Nawet nie wspominaj na forum , że masz zamiar coś tam piłować i sklejać. < zaraz się nasłuchasz i to nawet słusznie>

Zastanów się jak to będzie świeciło.

Kup najtańsze lampy i nie drutuj.

 

Dzięki za informację, jeśli chodzi o sondy robiąc rozeznanie zlokalizował w sklepie motoryzacyjnym sprzedawca jako:

- nr. 0258005109 produkowane w niemczech

nr. zamienne BMW 11 781 433 940

11 787 513 963

Długość 102cm kolory kabli: czarny, szary, 2 białe (na klucz 22mm).

 

Pozdrawiam

azam

Opublikowano

Drążąc dalej temat przednich lamp, proszę mi powiedzieć czy są jakieś żarówki pasowałyby do oryginalnych lamp w roczniku 1997 (BMW 525 i e39), do których zosały wcześnie zamontowane przetwornice itd. Może zachowując właściwości mu nadane będą pasować w te oprawki jw.

 

 

azam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napisz jakie numery masz na mocowaniach w tych lampach? < numer części o które ci chodzi?>

Mam tu rozkompletowane lampy i jeśli te części będą dobre to ci je mogę oddać.

A sonda lambda to na szczęście tańsza sonda do której łatwo nabyć zamiennik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Napisz jakie numery masz na mocowaniach w tych lampach? < numer części o które ci chodzi?>

Mam tu rozkompletowane lampy i jeśli te części będą dobre to ci je mogę oddać.

A sonda lambda to na szczęście tańsza sonda do której łatwo nabyć zamiennik.

 

Dzięki poradziłem sobie z lampami i żarówkami

 

azam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.