Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w moim bmw e36 compact mam silnik 1.6, chciałbym wymienić silnik na jakiś mocniejszy min 2.0.

jaki silnik polecacie?

co trzeba wymienić razem z silnikiem?

jaki jest orientacyjny koszt wymiany silnika?

 

za wszelką pomoc z góry dziękuję

Opublikowano
zobacz na allegro jest kilka ofert różnych silników do E-36 z silnikiem wymieniasz komputer i wiązke elektryczną a nawet będziesz musiał wymienić liczniki jak założysz jakieś 2 litry
Opublikowano
IMHO latwiej chyba bedzie sprzedac tego i kupic samochod z wiekszym silnikiem ,z 1.6 do 2.0 chyba nic nie bedzie pasowalo,nawet uklad chamulcowy jest inny bo to jest wkoncu mocniejszy silnik i to sporo ,takze szkoda czasu i pieniedzy
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
parę razy na forum już to było, w sumie bardziej opłaca się wymienić samochód. Wymieniając silnik, będziesz musiał wymienić osprzęt, skrzynię, wydech, część zawieszenia, zegary, komputer itp. itd. a z tych wydatków to uzbierasz sobie różnicę do wersji z mocniejszym silnikiem i wyposażeniem.
Opublikowano
IMHO latwiej chyba bedzie sprzedac tego i kupic samochod z wiekszym silnikiem ,z 1.6 do 2.0 chyba nic nie bedzie pasowalo,nawet uklad chamulcowy jest inny bo to jest wkoncu mocniejszy silnik i to sporo ,takze szkoda czasu i pieniedzy

 

 

Dokładnie.

Opublikowano

podejrzewam że na tym się nie skończy... (co prawda nie widziałem silników ale na chłopski rozum...) komuter na pewno, zawieszenie silnika (łapy), pewnie i cos z wydechu - przynajmniej kolektor, może wał pędny, lud skrzynia lub przynajmniej dyfer. Idąc dalej to pewnie coś w chamulcach... itd, itd, pytanie czy gra warta świeczki...

 

powodzenia i pozdrawiam...

Opublikowano (edytowane)

a co myślicie o montażu turbo do silnika m43? jaki można uzyskać procentowy przyrost mocy? i o ile może wzrosnąć spalanie?

 

chciałbym dołożyć jakieś 50koni to mojego autka; co proponujecie?

Edytowane przez majer
Opublikowano
a co myślicie o montażu turbo do silnika m43? jaki można uzyskać procentowy przyrost mocy? i o ile może wzrosnąć spalanie?

 

chciałbym dołożyć jakieś 50koni to mojego autka; co proponujecie?

 

 

Turbo daje chyba jakieś 30% więcej mocy , ale to w sumie zależy od wielu czynników. Widzę że brakuje ci mocy i konicznie chcesz coś z tym zrobić, moja rada jest taka: sprzedaj swoje auto i kup 328 - mocy powinno ci wystarczyć :) a jak nie, to M3 :mrgreen:

Opublikowano
a co myślicie o montażu turbo do silnika m43? jaki można uzyskać procentowy przyrost mocy? i o ile może wzrosnąć spalanie?

 

chciałbym dołożyć jakieś 50koni to mojego autka; co proponujecie?

 

sprzedaj go,tak wyjdziesz najlepiej na tym.Taniej w wogole a km bedziesz miał prawdziwe a nie przylepiane.

 

IMHO latwiej chyba bedzie sprzedac tego i kupic samochod z wiekszym silnikiem ,z 1.6 do 2.0 chyba nic nie bedzie pasowalo,nawet uklad chamulcowy jest inny bo to jest wkoncu mocniejszy silnik i to sporo ,takze szkoda czasu i pieniedzy

 

:cool2: :cool2: zgadzam się

Opublikowano

nie za bardzo chciałbym się rozstawać z moim autem bo włożyłem do niego dość sporo kasy (zawieszenie, car-audio, uszczelka pod głowicą z panowaniem głowicy,...).

Jakoś przywiązałem się do tego wozu...

a co myślicie o chipach? czy to tak wypada poprawiać inżynierów BMW?!

Opublikowano
nie za bardzo chciałbym się rozstawać z moim autem bo włożyłem do niego dość sporo kasy (zawieszenie, car-audio, uszczelka pod głowicą z panowaniem głowicy,...).

Jakoś przywiązałem się do tego wozu...

a co myślicie o chipach? czy to tak wypada poprawiać inżynierów BMW?!

 

 

Nie ma sensu chipa zakładać bo przy tej pojemności nic nie da. Jedynym sensownym i najtanszym wyjsciem jest zmiana samochodu.

Opublikowano
a jak nie chcesz zmieniac samochodu to niech zostanie z Toba jeszcze troche,czy na kazdym skrzyzowaniu musisz ruszyc pierwszy :?: ,wazne ze ma "smiglo" na masce :) , a takie zmiany to powazna inwestycja i zmiana prawie wszystkiego pod maska i nie tylko
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

nie chodzi mi o ruszanie jako pierwszy na skrzyżowaniu tylko o to ze czasami potrzebuje wiecej mocy np przy wyprzedzaniu. wiadomo ze rezerwa mocy moze pomóc wyjść z krytycznej sytuacji.

ale prawdopodobnie zrobie tak jak piszesz, czyli pojeżdżę tą 316 jeszcze przez jakiś czas a później dam ją mojej przyszłej żonie a sobie kupię jakąś wściekłą M3.

pozdrawiam

Opublikowano

no 325 też by się nadało :norty:

muszę jednak poczekać do ślubu bo powinien to być niezły zastrzyk gotówki i wtedy może e46 --- kto wie 8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.