Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy ktoś może podzielić się właściwościami amrotyzatorów Bilstein, konkretnie chodzi mi o różnice w amorach B4 gas, B6 sport i B8 Sprint,

 

z tego co znalazlem w katalogu to b8 sprint jest dla beemek z zawiasem M, jesli takiego nie mam czy muszę zmienać spręzyny lub coś jeszcze żęby cały komplet chodził odpowiednio?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

B4 - normalne

B6 - Utwardzone

B8 - Utwardzone o skroconym skoku amortyzatora, do obnizen do -40... Takie cos podaje producent. Do B6 mozna rownie dobrze zalozyc obnizone sprezynki.

B M W
Opublikowano

Witam

 

Dodam tylko, że modele B6 i B8 są w pełni rozbieralne,a co za tym idzie dożywotnie. Koszt regeneracji takiego amorka to 100-150 zł, robi to firma Żerkopol.

Co do właściwości, to B4 jest normalnym amortyzatorem seryjnym olejowo-gazowym. B6 i B8 są odpowiednio twardsze i mają zastosowanie w sporcie i przy sportowych nastawach zawieszenia (jak m-technik).

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Do seryjnych sprezyn wystarcza ci B6. Jak chcesz popawic czucie auta na kierownicy i zmniejszyc przechyly to zastanow sie nad grubszymi stabilizatorami, po wymianie samych amorow szalu nie ma jak chodzi o poprawe prowadzenia.
Opublikowano
Do seryjnych sprezyn wystarcza ci B6. Jak chcesz popawic czucie auta na kierownicy i zmniejszyc przechyly to zastanow sie nad grubszymi stabilizatorami, po wymianie samych amorow szalu nie ma jak chodzi o poprawe prowadzenia.

 

Chyba bede decydowal sie na te B6 - mam nadzieje ze nie jest to typowo sportowe zawieszenie a cos w stylu amorow z aut z zawiasem "m-technik".

 

jeśli chodzi o stabilizatory to mógłbym to rozważyć - znasz ceny i może jakieś linki? pewnie i tak nie osiągne efektu jaki jest w e-87 (dla mnie najlepiej reagujące auto seryjne na rynku) ale probowac warto :D

 

pozdrawiam

Opublikowano

Chyba bede decydowal sie na te B6 - mam nadzieje ze nie jest to typowo sportowe zawieszenie a cos w stylu amorow z aut z zawiasem "m-technik".

Po kupnie B12, czyli B8 + twarde sprezyny mialem wiekszy komfort niz kolega na M-technik, takze nie masz sie czego obawiac :)

 

jeśli chodzi o stabilizatory to mógłbym to rozważyć - znasz ceny i może jakieś linki? pewnie i tak nie osiągne efektu jaki jest w e-87 (dla mnie najlepiej reagujące auto seryjne na rynku) ale probowac warto :D

Nie ma praktycznie zadnego wyborow stabilizatorow w europie, przynajmmniej ja znalazlem tylko H&R i bodajze Eibach, identyczna grobosc maja czyli 3mm grubsze niz seria. Kupilem stad:

link

Sa regulowane, ustawienie miekko z przodu, twardo z tylu jest najblizsze fabrycznemu balansowi E46.

Roznica w prowadzeniu przed i po zalozeniu stabilizatorow jest ogromna, auto pewniej reaguje, zwinniej skreca, duzo mniej sie przechyla. Dopiero jak zmienilem stabilzatory to jestem w pelni zadowolony z prowadzenia :)

Jak chodzi o komfort to jest podobny jak przy oryginalnym M-technik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.