Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest ustawiony na 800 obrotów na minutę, a podskakuje do 1500 i spowrotem do 500 i wszystkie kontrolki się zapalają. Po kilku wahnięciach silnik potrafi zdechnąć.

Silnik chodzi na benzynę i gaz i ten problem występuje i tu i tu.

Opublikowano
po mojemu sonda lambda / przepływka ale dla upewnienia sie przeczytaj parę postów na ten temacik bo dużo było pisane o tym na forum...
Opublikowano

Poszukaj sobie o falowaniu obrotów. Jest tego od groma i trochę.

Możesz mieć "lewe powietrze", padniętą krokówkę, padnięty przepływonierz, zatkane filtry, słabą masę silnika, słabe ładowanie (poniżej 13,5 V.), kiepskie świece i przewody, etc...

Opublikowano
ciężki z ciebie kaliber!!!!!!a od czego mase problemów w betce ,przyczyną jest gaz.Nara

Z kogo, ze mnie jest ten ciężki kaliber?

Autor postu niech sobie poszuka na forum a później posprawdza co i jak. I dopiero wtedy wyjdzie, czy przyczyną jest LPG, a dokładniej partactwo gazownika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.