Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie odnoscie silnikow montowanych w BMW seri 5 W E39, chodzi mi o silnik 2,5 disel takie same podobno sa tez w Range Roverach. Czy to prawda ze te silniki sie strasznie psuja? i znalezienie auta z dobrym takim silnikiem graniczy z cudem? Podobno naprawa tez strasznie drogaaaaa.

Mity czy prawda?

Opublikowano
Mam pytanie odnoscie silnikow montowanych w BMW seri 5 W E39, chodzi mi o silnik 2,5 disel takie same podobno sa tez w Range Roverach. Czy to prawda ze te silniki sie strasznie psuja? i znalezienie auta z dobrym takim silnikiem graniczy z cudem? Podobno naprawa tez strasznie drogaaaaa.

Mity czy prawda?

 

określ czy chodzi Ci o 2,5d czy o 2,5 TDSa, chociaż sądzę że raczej o TDSa. Oprócz Range Rovera był także montowany w Omegach B. OWszem, naprawy jak w każdym dieslu nie są tanie, silnik sam w sobie się nie psuje. Ja śmigam już takim 2 lata i nie narzekam. Kupisz trupa będziesz płakał, kupisz dobry egzemplarz nie będziesz narzekał.

Opublikowano
Mam pytanie odnoscie silnikow montowanych w BMW seri 5 W E39, chodzi mi o silnik 2,5 diesel takie same podobno sa tez w Range Roverach. Czy to prawda ze te silniki sie strasznie psuja? i znalezienie auta z dobrym takim silnikiem graniczy z cudem? Podobno naprawa tez strasznie drogaaaaa.

Mity czy prawda?

 

Ja mam diesla 2,5d i też zlego słowa nie mogę powiedzieć po roku użytkowania. Odpukać, jeszcze nie miałem żadnej awarii. Polecam ten motorek :cool2:

Opublikowano
2.5M57D1/D2 + ASB 390R i komplet nie do zajechania jest , oczywiście MT daje trochę frajdy , aczkolwiek nie jest az tak elastyczny jak 3.0d ale da sie przyjemnie pojechać, Opiekuje sie takowa od dłuższego czasu i żadnej ale to żadnej awarii nie było i nie zapowiada sie,przesiadka z 3.0 na 2.5 budzi stanowczy niedosyt ale z mniejszego na 2.5 będzie bananowy wyraz twarzy.
Opublikowano
Ja tez chyba m57 bo mam 525d 2001 listopad i powiem Ci ze tez zero awarii (poza opornikiem na wentylatorze klimy ale to drobiazg i jezykiem)miałem wczesniej tds :mad2: miała duzy przebieg i z takim przebiegiem nikomu bym nie polecił bo kłopoty!! pozniej bezyne 523 97rok tu znowu słyszałem jak złotuwki w szybkim tempie wylatuja przez rure i była tez w nie najlepszym stanie ale ta 525d to moja druga miłosc :roll2: mysle o e61 czyli kombi 530d lub 535d ale jestem tak zadowolony z tej ze sam nie wiem czy jak kupie to nie bedzie wiecej usterek.
Opublikowano
a na co szczegolnie zwracac uwage przy kupmnie 2,5d? zeby nie kupic trupa.

wszystkie to Trupy :cry2: i prędzej czy później cos sie posypie , ale wracając do tematu to mniejszym Trupem będzie sam fakt posiadania książki Serwisowej, ponadto warto by sie zapoznać z przeszłością właścicieli,jak Auto jeździło w markowej firmie to i stan techniczny będzie 1a a z tego powodu bo pracownik właściciel muszą w 100%polegać na niezawodności Auta i kładą nadmierny nacisk na stan techniczny...........

Opublikowano
(błąd złotówki ) ale do rzeczy przy zakupie bmw patrz na wszystko a najlepiej to z ksiazka serwisową w serwisie za darmo informuja jaki ma ostatni przebieg i historie innej ja bym nie kupił bo przebieg np. 350 tys to po korekcie licznika na 160tyś i ciezko sie kapnąc takze lepiej z ksiazka i wiekszym udokumentowanym przebiegiem niz bez .
Opublikowano
dopóki silnik jest nie rozgrzany niw wciskać na wysokie obroty, po szybkiej jeżdzie odczekać 2 min aby turbina wyhamowała ( ma wtedy około 20000 obrotów) i dopiero gasić silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.