Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem świeżo po wymianie uszczelki pod gowicą (silnik m20b20) zauważyłem że wycieka mi olej przy pierwszym cylindrze od strony wydechu (w samym rogu)...zdziwił mnie ten fakt ponieważ śruby dokręciłem z odpowiednim momentem, uszczelka jest bardzo dobrej jakości a głowica została splanowana...czego to może być wina? czy by się pozbyć tego wycieku wystarczy dociągnąć mocniej śruby??? silnik zalany 1/2syntetykiem ale nie sądze, że to jest przyczyną wycieku...

proszę o pomoc!!! myślałem że wreszcie będę mógł śmigać moim autkiem a tu...taka lipa... chce by wszystko było elegancko zrobione zanim zacznę nim jeździć...

dodam że silnik od wymiany uszczelki chodził góra kilkanaście minut na postoju!

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
nie martw sie - wiekszosc m20 podcieka z pod glowicy - ale mozesz ratowac sie dokreceniem glowicy ciut mocniej - innym wyjsciem sa specjalne szczeliwa pod glowice ktore wypelniaja ubytki w odlewach i tez hamuja wycieki - no ale teraz jak juz masz zlozone to po ptakach.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Przyczyn moze byc wiele - uszczelka nowa glowica splanowana ale czy dokladnie wyczysciles blok na powierzchni przylegania uszczelki. To bardzo ważne! Przykreciles sruby odpowiednim momentem ale czy przykreciles je po kolei? Przykrecanie glowicy jak leci i od razu pełnym momentem mogło tez byc przyczyną. Powinno sie ja przykrecac "od srodka" po 15 - 20 Nm powtarzajac operacje az do max dopuszczalnego momentu. Osobiscie uwazam ze warto na koniec jeszcze przekrecic kluczem o jakies 30 stopni kazda srube
Opublikowano
przed założeniem głowicy bardzo dokładnie wyczyściłem blok silnika! wszystko zrobiłem bardzo dokładnie! śruby przykręciem dokładnie tak jak producent zalecił! ...dokręciłem dziś śruby o 1/4 obrotu i zobaczymy jak to będzie dalej wyglądało...

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Obawiam się że juz jest po ptakach, w końcu olej znalazł sobie kanalik jako ujście i nawet dokręcenie głowicy teg nie zniweluje. A co do dokręcania to rzeczywiście te głowice się dokręca na sam koniec po nagrzaniu silnika na wolnych obrotach (ale nie pamietam w tej chwili czy o 30stopni).
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.