Skocz do zawartości

Falowanie a korek wlewu paliwa+filtr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no właśnie w zeszły czwartek wymieniłem filtr paliwa(założony poprawnie wg opisu na filtrze) potem zatankowałem do pełna (shell) ,no i zaczeło się ledwo dojechałem do domu ok 5 km, wystąpił totalny brak wolnych obrotów pojechałem do warsztatu dość dobrego na komp wynik sonda poszła sobie na emeryturę.

Wzwiązku z tym że już kiedyś miałem z nią problem kazałem sobie nową (bosh dedykowana do bmw) jednak ze względu na póżną porę umówiłem się na wymianę na dzień następny . Rano uruchamiam silnik i co??? zero kłopotów no ale sondę wymieniamy i było by ok gdyby nie dzisiejsze tankowanie znowu pod korek , odjeżdżam ze stacji i po paru km znowu brak wolnych obrotów co ciekawe po dojechaniu pod dom udało mi się utrzymać silnik na chodzie poczym odkręciłem wlew paliwa a tu jak nie pociągnie powietrze normalnie przeciąg i po chwili silnik zgasł . Po ponownym uruchomieniu silnik pracuje ale nie równo z rury wydechowej leci para i czuć benzynę dość mocno dosłownie po pół minuty pracy silnika odkręcam korek a on znowu zassany poczym silnik zrobił łuuu łuuu i zgasł .

Powiedzcie mi jaka jest zależność pomiędzy korkiem (wlewem) paliwa a pracą silnika bo ja nie mam żadnej koncepcji no i jak wpływ ma na to wszystko poziom paliwa w zbiorniku

 

 

A ha zapomiałbym dodać to nie pierwszy raz kiedy tankuję auto do pełna :D :D :D wcześniej takich objawów nie było pomimo tankowania do pełna no i ten nieszczęsny filtr paliwa zbieżność okolicznośći czy jak a może źle opisany przez producenta

Opublikowano
no właśnie w zeszły czwartek wymieniłem filtr paliwa(założony poprawnie wg opisu na filtrze) potem zatankowałem do pełna (shell) ,no i zaczeło się ledwo dojechałem do domu ok 5 km, wystąpił totalny brak wolnych obrotów pojechałem do warsztatu dość dobrego na komp wynik sonda poszła sobie na emeryturę.

Wzwiązku z tym że już kiedyś miałem z nią problem kazałem sobie nową (bosh dedykowana do bmw) jednak ze względu na póżną porę umówiłem się na wymianę na dzień następny . Rano uruchamiam silnik i co??? zero kłopotów no ale sondę wymieniamy i było by ok gdyby nie dzisiejsze tankowanie znowu pod korek , odjeżdżam ze stacji i po paru km znowu brak wolnych obrotów co ciekawe po dojechaniu pod dom udało mi się utrzymać silnik na chodzie poczym odkręciłem wlew paliwa a tu jak nie pociągnie powietrze normalnie przeciąg i po chwili silnik zgasł . Po ponownym uruchomieniu silnik pracuje ale nie równo z rury wydechowej leci para i czuć benzynę dość mocno dosłownie po pół minuty pracy silnika odkręcam korek a on znowu zassany poczym silnik zrobił łuuu łuuu i zgasł .

Powiedzcie mi jaka jest zależność pomiędzy korkiem (wlewem) paliwa a pracą silnika bo ja nie mam żadnej koncepcji no i jak wpływ ma na to wszystko poziom paliwa w zbiorniku

 

 

A ha zapomiałbym dodać to nie pierwszy raz kiedy tankuję auto do pełna :D :D :D wcześniej takich objawów nie było pomimo tankowania do pełna no i ten nieszczęsny filtr paliwa zbieżność okolicznośći czy jak a może źle opisany przez producenta

 

 

 

zgodnie z nalejką i wytłoczeniem na puszcze

Opublikowano
ten zawór co kolega wymienił wyzej nazywa sie : zawór recyrkulacji spalin(przynajmniej w VW tak sie nazywa)

a próbowałes jezdzic z zatankowanym autem do polowy baku??? tez to samo???

 

Nie o ten zawór chodzi... opary które wytwarza paliwo w zbiorniku wędrują rurką do puszki z węglem aktywnym... przy odpaleniu jest taki zaworek który otwiera przewód łączący puszkę z kolektorem ssącym i opary są przepalane... może w tym układzie tkwi jakiś problem

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.