Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jakiś czas temu przywiozłem auto z Niemiec mianowicie e36 320i coupe. Było ona na sportowym zawieszeniu. Po jakims czasie zauważyłem ze na ciepłym asfalcie przy skręcaniu piszczą mi tylne koła. Okazało sie ze tył jest bardzo rozkraczony. Pojechałem na zbieżność i okazało sie że jest juz na max popuszczone. Powiedziano mi ze jak załoze normalne sprężyny to wszystko bedzie dobrze. No i sprężyny mam normalne i nadal tak samo sie kraczy a opony od wewnatrz juz łyse na maxa!! Co zrobic w takiej sytuacji!! Proszę o porady.
Opublikowano

Czyli o kąty chodzi ci dokładniej mówiąc. Szukaj warsztatu gdzie coś z tym zrobią, jak sie chce i ma sie sprzęt to niema rzeczy nie do zrobienia.

Widzisz-na przedniej osi niema w ogóle regulacji kątów, jest tylko zbieżność, cięło mi opony, dałem do dobrego warsztatu i jakoś sie dało ustawić (prawdopodobnie otwory na tzw "fasolki" rozpiłowali i ustawili).

Opublikowano
jak wymieniłeś sprężyny na normalne to powinno być OK widocznie amortyzatory masz krótrze i dlatego nadal ci trzyma nisko a z drugiej strony jakiej wysokości masz tylkne sprężyny ja wymieniałem kiedyś na serię to sprężyny używane muszą mieć 21-24 cm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.